بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سوالات ارشد 92 و پاسخنامه اولیه

سلام دوستان با امید اینکه تویه آزمون گذشته چیزی که حقتون بوده نصیبتون شده امروز لینک دانلود دفترچه شماره B و پاسخنامه اولیه اون اینجا میزارم دوستان میتونند دانلود کنند

لینک دانلود دفترچه

لینک دانلود پاسخنامه


**پاسخنامه صد درصد قابل اطمینان نیست چون توسط سازمان سنجش هنوز پاسخنامه قطعی اعلام نشده(زحمت این رو گروه فیزیک مدرسان شریف کشیدند که اشتباه هم داره)

**رمز فایل دفترچه www.konkur.in هستش

یه چیزی بگم اگه امسال اون چیزی که میخواستی نشد هیچی از دست ندادی باور کن دوباره تلاش میکنی(البته راجع به این موضوع بعدا دوست دارم یه پست بزارم)

راستی دوستان تویه بخش نظرات نظرشون راجع به کنکور امسال بزارن ممنون میشم

موفق باشید و سربلند

نظرات 16 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://chistans.blogsky.com/1391/11/23/post-4/

ممنون ، عالی بود ....

مموتی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

بابا تحول...دگردیسی...نو نوار... همه چی تموم... به روز...
تو که اینقد زحمت کشیدی خب این چسبا رو از کنار سربرگا برمیداشتی که تمیزتر و خوشگلتر باشه!!!!!
و اما کنکور... در صورت عدم موفقیت نمیشه گفت "هیچی از دست نرفته" . یه سال خونه نشینی و محروم کردن خودت از خیلی چیزا قطعا "هیچی" نیست. علاوه بر این یه خرده جایگاهت پیش بقیه متزلزل میشه( البته خودمو عرض میکنم که به بهانه درس خوندن واسه کنکور خیلی از کارا رو انجام ندادم یا خیلی کارای دیگه رو انجام دادم)
به هر حال...

قربونت مموتی جون

86* پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
کنکوربنظرم اسون بود**اگه یکم خونده بودم حتماقبول میشدم
شماچطوردادید؟
حبس شدن تئاتاق وخوندن یکم واسه من سخته!!!!!!!!!!!!!!

والله این نظر شماست طبق تطبیقی که با سال 91 انجام شد کنکور 92 حتی بعضا سخت تر هم بود اگر درسی مناسب تر بوده سوالاش اما از جایی دیگه جبران کردن

[ بدون نام ] جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

آسون بود؟؟

نسیم دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://ashkedamadam.blogfa.com

سلام.خوبی؟
خیلی وقت پیش اومده بودی وبلاگ من
تقریبا میشه گفت ۴ سال پیش.
خوشحال میشم دوباره بیای. مطلب جدیدی نذاشتم ولی به وبلاگم هر روز سر میزنم و با دوستای قدیمیم در ارتباطم.....
خوشحال میشم اگه بیای.
فعلا..........

چشم حتما

۸۶ جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 04:08 ق.ظ

کجایید شما؟چرا نیستین؟

مشغله زیستن ببخشید

مموتی جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

چرا نیستیم؟ هستیم و با قدرت به کار خودمون ادامه میدیم. این روزنامه ها بیخودی میخوان ما رو وارد حاشیه کنن!
ناگفته نمونه که مدیر وبلاگ هم کم کاری میکنه (البته یه جورایی میشه بهش حق داد...)
ولی خداییش ساعت 4 صبح اکثر مردم خوابن! شما سراغ کیو میگیری 86 عزیز!!!!

مموتی جون گرفتار شدم و بیخودی واقعا مثله همه دارم واسه زیستن وقت میگذرونم نه زندگی کردن والله که این زندگی نیست

همدم یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

بچه ها میگم بیاین بیخیال این مدیرای وبلاگ بشیم و خودمون هر از چندگاهی که میام اینجا واسه هم تو نظرات آخرین مطلب پیام بزاریم... چطوره؟!!!!
اولم خودم شروع میکنم
چطورین بچه ها؟ خوبین؟ چیکارا میکنین؟
مموتی جون چطوری بابا؟ خوبی؟ چه خبرا؟

خیلی نامردی جواتی من نیستم نباید بپرسی کجای گوشکوب یه حالی ازت بگیرم دیگه از این کارایه انقلابی نکنی
انشالله یه انجمن گفتگو راه میندازم تا شما دوستان راحت با هم در تماس باشین

ستاره یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

ترکیدم از خنده! واقعا 86 عزیز 4 صبح سراغ کیرو میگیری؟؟؟ موافقم آقای همدم بیخیال آقا مدیره...

اینقدر آدم باید ...ای خدا چند وقته نیستم اینقدر اومدم اینجا و هیچکدوم از دوستان نبودن ولی باز نوشتم میدونستم یه روزی دلتون تنگ روزهای گذشته میشه نوشتم هرچند حتی یه نفر نظر نمیزاشت عیبی نداره

فیزیک 86 سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام دوستای فیزیکی
امیدوارم هرجا و مشغول به هرکاری هستین موفق باشین.
همچنین واسه اوناییکه امسال کنکور دادن از ته دل آرزوی پیروزی دارم، اما اینوبگم اگه کنکور رو خوب ندادین باور کنید چیزی رو از دست ندادین. همه زندگی که خوندن ساکورایی و جکسون نیست انشاالله ادامه زندگی موفق و عاقبت بخیر باشید.
و دیگه از اینکه وبلاگ هنوز پابرجاست واقعا خوشحالم

مرسی از نظرتون ممنونم

مموتی سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام دوباره به همه
قربونت برم همدم جون. خوبم. تو چوطوری؟ ما که کار خاصی انجام نمیدیم، وقت میگذرونیم!!!
( باید ببخشی که دیر جواب میدم چون اکثر اوقات به اینترنت دسترسی ندارم.)
پیشنهاد جالبیه. پس از این به بعد وعده ما... همین دور و بر
ضمنا دوستان عزیز توجه کنید که دیگه دارین زیادی از نام "86" استفاده می کنید. تبدیل به یه اسم عام شده!!! اگه نمیخواین اسم اصلیتون باشه حداقل یه خرده خلاقیت بخرج بدین. والا!!!

مموتی جان مرسی واقعا به نکته خوبی اشاره کردی

همدم جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
امروز کنکور دکتری است واسه بچه خفنای هشتادوشیشی که سر جلسن آرزوی موفقیت میکنم
مموتی جون مرسی. آغا من برام سواله چرا اینجا همه اسم مستعار دارن غیر من؟؟؟ منم باس با یه اسم دیگه نظر بزارم عایا؟
هرجاهستین شاد باشین

منم همینطور انشالله حقشون رو میگیرن

ستاره جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام بچه ها، چوطورین؟ منم برای دکترین آینده آرزوی موفقیت دارم ان شااله هممون در هر مسیری که قدم برمیداریم موفق باشیم. اتفاقا آقای همدم کار خوبو شما کردین که با اسم خودتون پیام میزارید، رفتین زیارت برای ما هم دعا کنید.

همدم شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

جدی کار خوبی کردم؟پ چرا از این کار خوب من یاد نمیگیرین؟!
چشم محتاجیم به دعا
فقط یه چیزی هست من هرچی باز تو خاطرات مموتی میگردم کسی به اسم ستاره هم پیدا نمیکنم!! رفتم زیارت با نام مستعار دعا کنم قبول میشه

کیه؟ دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
خوشم میاد این نویسنده وبلاگتون هنوز جواب ارشد نیومده خودش رو گرفته!!!!!!!!
چرا مطلب نمیذاره؟!
به نظرم اگه این همدم نویسنده بشه خیلی بهتره ها
شما چرا خاطرات دانشجویی چیزی نمینویسین بابا + ها

سلام دوست گرامی باور کنید فقط مشغله زیستن دارم متاسفانه
و البته میخام خودمو واسه فیزیک پزشکی هم آماده کنم

جمشیدزهی دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

آقا چرا هیشکی نمیره تو فروم ؟

تو بیا رسول جان مدتی اینطور هست میان بقیه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد