بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

اخبار موزیک قسمت چهارم

این آلبوم بی کلام قشنگ رو از دست ندید واقعا زیباست.....حتما ادامه مطلب را بخوانید ادامه مطلب ...

نشریه منتشر شد....تموم شد....

نشریه الکترونیکی انجمن علمی فیزیک(فوتونیم) امروز منتشر شد و در عرض کمتر 2 ساعت همه آن به فروش رسید به همه بچه های فیزیک خسته نباشید میگم امیدوارم همیشه موفق باشند پیروز و سربلند باشید

زندگی زیباست....

این پست را حتما در ادامه مطلب بخوانید تجربه من نیست شما بخوانید خیلی قشنگه ادامه مطلب ...

۵۰ مزیت مرد بودن در ایران...

خانوم ها از اینکه این مطلب را میگذارم نارحت نشن بدون تعصب خاص این را بخوانید فقط برای خنده هست بخندید و شاد باشید....پس حتما ادامه مطلب را بخوانید ادامه مطلب ...

آغاز جشنواره دست آوردهای انجمن ها دانشجویی

با سلام

از دیروز ۲۴ فروردین نمایشگاهی از دست آوردهای انجمن های دانشجویی برژا شد که به مدت یک هفته ادامه داره دیروز که شلوغ بود جلو غرفه انجمن علمی فیزیک اما امروز متاسفانه همه غرفه ها فعال بود جز انجمن فیزیک من چند تا عکس هم گرفتم که بعدا تویه وبلاگ آپلود میکنم

راستی یه چیز دیگه انشالله به زودی نشریه الکترونیک انجمن علمی فیزیک منتشر میشه منتظر باشید...

سلام با بوی شاید بهار...

دوستان سلام

تعطیلات خوش گذشت؟امیدوارم تا الان سال بهتون خوب و خوش گذشته باشه بعد از اینم

دلتون شاد و تنتون سالم بمونه...

مدتی بود نمی نوشتم ببخشید اینترنت دانشگاه مشکل داشت

خوب من اینجا فقط می نویسم ولی انگار کسی نیست اینا رو بخونه

و یا میخونه نظری نداره به هر حال من که کار خودم رو انجام می دم...

جدال فیزیک و متافیزیک

غلب در زندگی روزمره خود ملاحظه می‌کنیم که در اثر وجود یک ناسازگاری بین ذهن ما و جهان خارج ، نظریات عجیب و غریبی اظهار می‌کنیم. این نظریه پردازی از سرشت مبهم و ناموزون ما ناشی می‌شود...

ادامه مطلب ...

وارونگی میادین الکتریکی ، توجیهی جدید برای تولید زوج ماده - پاد

بر خلاف انتظار ما ، ماده - پاد ماده یکدیگر را نابود نمی‌کنند...

این مقاله را از دست ندهید تا لواد شدن کامل مقاله صبر کنید..

مقاله را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

آشنایی با ناسا Nasa

ناسا عهده‌دار و مجری اکثر طرح‌های دول تی آمریکا در زمینه فضا و علوم مربوط به آن است. همچنین ناسا مسئول مدیریت و اجرای پژوهش‌های تجاری و نظامی در زمینه‌ هوافضا است...


ادامه مطلب ...

شتاب دهنده Cern چیست؟

Cernیک لابراتورار اروپایی برای ذرات فیزیک است. در این لابراتوار بزرگترین وعمیق ترین آزمایشات و تحقیقات از سال ۱۹۵۴ برروی ذرات فیزیکی انجام می گرفته است. این لابراتوار در بیست کشور دنیا عضو داشته و لابراتوار اصلی آن در مرز سوئیس و غرب ژنو قرار دارد.تعداد کشور های عضو تا سال ۲۰۰۴ حدودا ۳۶ کشور بوده که از چهار قاره اروپا آمریکا ،آسیاو استرالیا می باشند.
شامل اتریش،بلغارستان،جمهوری چک،دانمارک،فرانسه، آلمان ،ایتالیا، اسپانیا،سوئد و... است...

ادامه مطلب ...

تفکیک جنسیتی در دانشگاه!!!

تویه یکی از سایت های خبری شنیدیم که بله خودتون ببینید و بخونید....


عباسپور، رئیس کمیسیون آموزش تفکیک جنسیتی دانشگاه ها را توهین به دانشگاهیان دانسته است.

مرجع : خبر انلاین

چه خبر...

سلا به همه دوستانی که به وبلاگه من سر می زنند و دوستانی که سر نمی زنند

بابا عید شده این همه میگن دید و بازدید کنید اما کسی از وبلاگ ما بازدید نمیکنه چرا؟

آه کلبه ما عادت داره به تنهایی..

بی خیال...

خوب امیدوارم روزای خوبی پشت سر گذاشته باشید و روزای خوشی هم پیش رو داشته باشید

هرجا هستید شاد و سالم باشید

ایام به کامتان

در آستانه ی بهار

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبز تر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

پشت دیوار بهار
می نویسم مانده ام در انتظار
ای که چشمت خواب را از من گرفت
می نویسم خسته ام از انتظار
می نویسم می نویسم یادگار

من نمی دانم چه داده ای به من؟
که چنین دل را سپردم دست تو
یا چه بود در آن نگاه آتشین
یا چه کرد بامن دو چشم مست تو

من نمی دانم نمی دانم چرا؟
این چنین آشفته ام
آشفته ام
با خیالت روز و شب در آتشم
شعر هایی نیمه شب ها گفته ام

من نمی دانم ولی اینک بهار
با دو صد گل می رسد
باغ تا گل می دهد
گل به بلبل می رسد

باز می اید بهار
باز می اید بهار
من نمی دانم چرا؟
کس نمی آرد مرا پیغام یار
ای ستمگر روزگار
بی قرارم بی قرار
باز می بارم
چو باران بهار
 

==============

تقدیم به او

عید نوروز را به همه شما دوستان تبریک عرض میکنم

امیدوارم ساله خوبی در پیش داشته باشید

موفق و پایدار باشید

خوشی هایتان جاویدان