بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

می رویم اما...

با سلام

امروز دیگه همه امتحانا تموم میشه به همتون خسته نباشید میگم امیدوارم خوب امتحاناتون رو پشت سر گذاشته باشید اگه هم بد بوده دیگه بهش فکر نکنیم که الان واقعا وقت استراحت کردنه البته واسه امثال من که نمی خوان واسه ارشد بخونن ولی اون دسته که میخونن هم واسشون آرزوی موفقیت میکنیم...

ادامه مطلب ...

معرفی چند نرم افزار مرتبط با فیزیک سری دوم

با سلام در این پست قصد دارم چند تا نرم افزار شبیه ساز فیزیک بزارم که تویه این مدت که از امتحان و درس چندان خبری نیست با این نرم فزار های شبیه ساز یه جوری با فیزیک تفریح داشته باشید حتما ادامه مطلب را ببینید اگه دانلود مشکل داشتید عنوان کنید تا لینک دانلود رو تصحیح کنم...

ادامه مطلب ...

معرفی وب سایت های مهم مرتبط با فیزیک با توضیح فارسی قسمت سوم

با سلام به همه شما دوستان امیدوارم روزای خوبی پشت سر گذاشته باشید و روزای خوشی هم پیش رو داشته باشید...

امروز قصد دارم چند تا سایت مفید راجع به فیزیک اینجا بزارم امیدوارم به کارتون بیاد البته اگه یادتون باشه قبلا دو پست با همین موضوع اینجا گذاشته بودم که این قسمت سومش هست حتما ادامه مطلب رو ببینید

ادامه مطلب ...

چای و دوستی

هوا سرده و همه می دونیم نوشیدن چای یا قهوه داغ این روزا کنار شومینه یا بخاری واقعا باحاله با دوستات بشینی و ... تازه اگه مثله من از شر امتحانا راحت شده باشی بیشتر هم حال میده! البته امیدوارم تو این هوای سرد کسی بی سر پناه نباشه... اوقاتتون رو تلخ نکنم...

ادامه مطلب رو بخونید زیاد ربطی به چای با دوستتون بخورید نداره یه چیز دیگس!!

ادامه مطلب رو بخونید پس!...

ادامه مطلب ...

کمی مکث!!کمی تامل!!

 این مطلب، نوشتهای کوتاه و در عین حال جذاب است که دالایی لاما  تنظیم کرده است. بخوانید و سرخوش گردید.
 خواندن و اندیشیدن در این مطلب بیش
تر از یکی دو دقیقه وقت نمیگیرد. این پیام را وانگذارید. ادامه مطلب را حتما ببینید...


ادامه مطلب ...

فقر چیست؟

بعضی وقتا واقعا یادمون میره فقر چیه؟!

اما این مطلب رو بخونید و اون وقت ببینید آیا شما هم فقیر هستید یا نه؟ پس ادامه مطلب رو حتما بخونید...

ادامه مطلب ...

یاد اون روز ها ...

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه و امتحاناتون رو هم به خوبی پسر گذاشته باشید و خوش حال باشید و خلاصه...

من که تموم شد امتحانام خوب یا بد بی خیال

اولین پست بعد از امتحانا یک فتوبلاگ هستش یاد قدیم ها کرده دلم شاید بعضی ها مثله خودم کتابای دوران ابتداییتون رو نگه داشتین و هر از گاهی بهشون نگاه میکنید و شایدم نه اما من که باهاشون برمیگردم به همون روزا که واقعا خوب بود

ادامه مطلب رو ببینید شاید بعد از این همه درگیری با امتحانا و مغناطیس و کوانتوم کمی برگشتن به قبل بد نباشه خوش باشید ادامه مطلب رو حتما ببینید...

ادامه مطلب ...

بهترین کاری که می تونی انجام بدی

با سلام به همه دوستان

تویه این مدت بازدیدکننده وبلاگ به روزی صفر نفر رسیده از اینکه اینقدر لطف میکنید و سر نمی زنید واقعا متاسفم اما به هر حال بچه های فیزیک درس خون هستن و حتما...

خوب تو این مدت که امتحان ها هست منم اینجا نمیام

پیشایش واسه شما دوستان آرزو موفقیت میکنم و امیدوارم امتحان هاتون رو به خوبی پشت سر بزارید و اگه دوست داشتین به وبلاگ خودتون هم بعد از امتحانا سر بزنید

راستی این مطلب که تویه ادامه مطلب گذاشتم رو بخونید

...


ادامه مطلب ...

کوروش یغمایی به اضافه تمام آلبوم هاش

با سلام امشب دوست دارم یکی از اون خواننده هایی که خیلی دوستش دارم اینجا بگم کسی که دیگه کسی سراغش نمی گیره مربوط به دوره ما نیستش اما صداش واسه همیشه است صداش و ترانه هاش زمان نمی شناسه من باهاش غریب نیستم ....

ادامه مطلب ...

فرضیه انیشتین به اثبات رسید(خبری)

ابزاری که در زمانی واحد می‌تواند در دو حالت مختلف قرار داشته باشد به صورت اتفاقی ایده آلبرت انیشتین را که خود آن را اشتباه می‌پنداشت به اثبات رسانده و به عنوان اکتشاف علمی سال انتخاب شده است...

ادامه مطلب ...