بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

کمی فکر کنیم به خودمان...

این متن رو حتما بخونید تقدیم به شما امیدوارم سالم باشید همیشه این متن رو حتما بخئنید واسه سلامتی شما اینجا میزارم...ادامه مطلب رو بخونید

ادامه مطلب ...

کوتاه ترین راه

این نوشته تقدیم به همه اونایی که مرامه دلشون صداقت و سادگیه...

و اینجا یه خسته نباشید به جلال جان واقعا مرسی دوسته من...

ادامه مطلب رو حتما ببینید

ادامه مطلب ...

تفاوت پردازنده های 32 و 64 بیتی

امروز داشتم با سیستم ور میرفتم دوستم کنارم بود و پک نرم افزاری جدیدی که گرفته بودم رو دید روی پک دو عدد 32 و 64 نوشته بود ازم پرسید این واسه چی هستش واسش توضیح دادم دیدم بد نیست راجع به این دو عدد اینجا هم بگم شاید دوستانی باشند بخوان فرق این دو عدد رو بدونند

پس ادامه مطلب رو بخونید تا از این جریان 32 بیتی و 64 بیتی با اطلاع بشید و دریابین که چرا نسخه های 64 بیتی باحال تر هستند!! ادامه مطلب رو از دست ندین...

ادامه مطلب ...

رفع اشکال ویندوز 7

قصد داشتم امروز کلا آموزش هایی از دنیایی دیجیتال بزارم

این مطلب هم مفید هستش البته واسه دوستانی که زیاد آشنایی با سیستم عامل زیبا و قوی 7 رو ندارند پیشنهاد میکنم ادامه مطلب رو حتما ببینید...

ادامه مطلب ...

مدیریت گذرواژه ‌ها را به ‌فایرفاکس بسپارید

این بار قصد دارم مطلبی بگم جالب راجع به جستجوگر پرقدرت فایر فاکس حتما در ادامه مطلب این مطلب رو دنبال کنید ...

ادامه مطلب ...

تست کدهای جاوا اسکریپ روی کامپیوتر به صورت اف لاین

سلام این مطلب رو واسه دوستانی میزارم که دوست دارند ویلاگ نویسی داشته باشند و قالبشون قشنگ مشنگ بشه ...حتما این مطلب رو بخونید یه کوچولو کمکتون میکنه البته اگه سوالی داشتید با خودم در میون بزارید!!!...حالا ادامه مطلب رو ببینید..

ادامه مطلب ...

دو کلمه حرف حساب

سلام 

اول از همه بگم که من اصلا از اینجور مطالب خوشم نمیاد گفتم شاید به درد شماها بخوره.

از ته دل برای همتون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم امیدوارم همتون به زودی سر و سامون بگیرین و یه زندگی جدید و خوب تشکیل بدید مخصوصا داداش گل خودم که بی صبرانه منتظرم شیرینی دامادیشو بخورم(اگه حلواشو زودتر بخورم که چه بهتر

حتما ادامه مطلب رو بخونید...

ادامه مطلب ...

عکسهای فتوشاپی حیوانات

سلام  

چند تا عکس فتوشاپی از حیوانات هستش توی ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب ...

چی فکر میکنند؟!!!

واقعا آقایون چه فکر میکنند؟؟
**با تصویب کمیته فناوری دانشگاه از اردیبهشت 90 مبنای استفاده از اینترنت به صورت حجمی است و
دانشجویان کاردانی:500مگا
دانشجویان کارشناسی:700مگا
دانشجویان ارشد:1 گیگا
دکترا:2 گیگا
وای بابا چرا اینقدر شما خوبین چرا واقعا ؟؟چقدر دست و دل بازین شما!!!
آقای محترم آخر فناوری شما فایل ها و سایت های جهان رو چی فرض کردین که واسه هر ماه یه دانشجو 500 مگا حق استفده دادی بابا بیا سایتت رو پولیش کن اینقدر هم دست و دلبازی در نیار با این سرعتتون واقعا دانشجو کجا رفت و چی شد که هر چی میخواد میشه دانشجو هم به ...واقعا آقایون دست و دلباز مرسی که به ما حق استفاده از این اینترنت پرسرعت رو میدین اونم با حجم 700 مگادر ماه آقایون دست و دلباز
باز شدن سایتی مثله همین کلوب خودش 5 مگا رسیوداره یعنی من فقط 10 بار در روز این سایت رو رفرش کنم باید بعد 10 روز اینترنت  گدایی کنم!!! بابا ایول به معرفتتون
حالا اگه بخوام دانلود کنم که دیگه هیچی فقط میشه بگید این کار شما طبق کدوم معیار انجام شده و شما اصلا دانشجو رو چی فرض کردین؟واقعا ما رو چی فرض کردی آقای فناوری؟!!

12 راه برای رها شدن از استرس

می‌دانید هفته‌ها و یا شاید ماه‌ها و سال‌هاست که استرس با شما همراه همیشگی است! این مسئله نسبی است، روزها متفاوت هستند؛ با استرس و یا بدون استرس. میلیون‌ها سال طول می‌کشد که یک ژن در بدن ما تغییر کند، میلیون‌ها سال! به طور فیزیکی ما همان انسان‌های 300 سال پیش هستیم...

ادامه مطلب ...

جملات زیبا از بزرگان تاریخ

امشب حالم جالب نیست البته تقریبا مثل همیشه واسه شما دوستان هم جمله های زیبایی پیدا کردم حتما در ادامه مطلب بخونید این جمله ها تقدیم به همه شما و با آرزوی تندرستی و روزای خوب برای همه دوستان...ادامه مطلب رو حتما ببینید

ادامه مطلب ...

آموزش لاگین شدن در face*book بدون استفاده از آنتی ف****یل****تر!

سلام 

نمیدونم جای این مطلب توی این وبلاگ هست یا نه؟!! 

در ادامه مطلب آموزش لاگین شدن در face**bo**ok بدون استفاده از آنتی ف***یل***تر رو خواهید دید. 

ادامه مطلب ...

گزیده ای از سخنان دکتر شریعتی

سلام 

دوستای با مرام  و رفیق دوست داشتنیم حسین عزیزم واقعا بابت این چند روز که به وبلاگ نیومدم شرمنده ام خیلی گرفتاری داشتم میدونم این جمله خیلی کلیشه ایه ولی...انشالله جبران میکنم. 

امروز گزیده ای از سخنان دکتر شریعتی رو میذارم حتما بخونید البته ممکنه بعضی از این جملات زیبا رو شنیده باشید ولی مطمئنم خیلی هاش رو نشنیدید.

ادامه مطلب ...

مرگ های عجیب و شگفت انگیز دنیا

الان که می خوام این مطلب رو واستون بنویسم دارم آهنگی گوش میکنم که واقعا به این ساعت و این لحظه می خوره کاش میشد واسه شما هم پخشش کنم...امشب هوا سرد تر شده...جالبه نه وقتی حرفی واسه گفتن نداری...ادامه مطلب رو ببینید جالبه...

ادامه مطلب ...

تشکیل سیاهچاله

بطور کلی ستارگان دارای مراحل مختلف جنینی، کودکی و جوانی و پیری هستند. پس از اکتشاف برابری جرم و انرژی توسط انیشتین، دانشمندان تشخیص دادن...

ادامه مطلب ...

آیا میدانستید...

این روزا اینقدر کم از اینجا بازدید میشه که واقعا دلگیر میشم!

حتی یه نظر خشک و خالی هم دیگه نمیدین!

اما من که کم نمیارم...

ادامه مطلب رو حتما بخونید

ادامه مطلب ...

بیاموزیم که

امشب یاد چیزایی افتادم که حسه نوشتن رو ازم گرفت و تویه پوشه هام گشتم و رسیدم به نوشته ایی که پسر عمه ام بهم داده بود واقعا از خوندنش لذت بردم میزارم شما هم بخونید البته بازم روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید ...آخ فردا ساعت ۸ کلاس دارم چه ضد حالیه...

ادامه مطلب ...

معرفی 10 زن دانشمند برتر دنیا

این مطلب جالبیه حتما در ادامه مطلب بخونید شاید واسه شما هم جالب باشه که ۱۰ زن برتر دانشمند  کیا بودن... ادامه مطلب ...