بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

یاد بگیریم اینگونه باشیم

 
این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است ...
 
ادامه مطلب ...

یک ابراز عشق مردونه!

یک ابراز عشق مردونه:

.

.

.

.

.

.

خداییش ابتکار جالبیه حتما خانوما خوششون میاد

دنگ...دنگ!

سلام 

دلم خیلی تنگ شده بود واسه همتون خوشحالم که دوباره... 

همگی خسته نباشین خدا قوت انشالله که همیشه موفق باشین و هیچوقت توی زندگیتون فارغ از تحصیل نشین. دوستون دارم 

شعر سهراب سپهری رو در ادامه مطلب بخونید...

ادامه مطلب ...

همه رفتند...

امروز جمعه تنها دارم به دیوارهای اتاق نگاه میکنم چند روز پیش میشد دقیقا ۴ سال که کنکور میدادم و نمیدونستم از امروزم که چی میشه ...

کاره جالب روزگار مدتی در کنار کسانی قرارت میده و بعد همه چی تغییر میکنه چون زمان این کنار هم بودند تموم شد و مهر اتمام میخوره و جالبه همه واسه هم خاطره میشن خاطره های خوب و بد و خاطره روزای سرد و گرم روزایه گریه و روزایه خنده ...و باز شروع دورانی تازه واسه همه ...دورانی که با شروعش همه این روز ها رو خاطره میکنه و روزی که داری یه چایی میخوری به دیروزت فکر میکنی به اون روزا که آرزو داشتی زودتر بگذره و اون لحظه تویه حسرت تکرار یک ثانیه اون ساعت ها هستی و فقط خواب میتونه رویات رو حقیقی کنه ... آره تو هم رفتی رفیق... همه رفتند فقط واست میتونم آسمون آبی پر از آزادی آرزو کنم دورانه جدیدت مبارکت باشه...

فقر

این نوشته رو خودم با تغییر یک نوشته دیگه کامل کردم البته با تاثیر از نوشته دیگه...

بخونید ...موفق باشید

ادامه مطلب ...

اگر عمر دوباره داشتم

دان هرالد (Don Herold) کاریکاتوریست و طنزنویس آمریکایى در سال ١٨٨٩ در ایندیانا متولد شد و در سال ١٩٦٦ از جهان رفت. دان هرالد داراى تالیفات زیادى است؛ اما قطعه کوتاهش "اگر عمر دوباره داشتم..." او را در جهان معروف کرد.

بخوانید در ادامه مطلب....
ادامه مطلب ...

پس از 100 سال مطالعه؛ درخشان‌ترین انفجار ستاره‌ای تاریخ رصد شد

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، منجمان پس از یک صد سال مطالعه روی گونه‌های مختلف ابرنواختر، موفق به کشف گونه جدیدی از آن‌ها شدند.
ادامه مطلب ...