بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

چند نکته...

با آرزوی ساعاتی خوش واسه همه دوستان و اینکه سال خوبی رو شروع کرده باشید چند تا نکته هست که اینجا فکر میکنم بد نیست عنوان کنم

اول امیدوارم همه دوستان فیزیکی تویه انجمن عضو بشن

دوم دوستان با دادن پست در انجمن امتیاز میگیرن هرچند من برای شروع همه دوستان رو مدیر بخش ها کردم اما واقعا خواهشی که دارم اینه همه فعالیت داشته باشند 

سوم اینکه با زدن تشکر از مطلبی که میپسندید تشکر کنید و با این کار امتیاز کسب کنید 

چهارم دوستانی که دوست دارن عضویت فعال تر و بیشتری داشته باشند با ارسال درخواست تویه ارتباط با مدیر و دادن ایمیل میتونند کلا مدیریت کنند انجمن رو 

و در آخر با آرزوی سلامتی واسه همه شما خوبان منتظر حضورتون هستم 

نظرات 11 + ارسال نظر
jamshidzehi یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://https://www.facebook.com/pacynj

Oooowah , yani alan hame mosaferatan ??? Mellat hatta facebook ham nmian in rooza hossain jaan , bad ounvaght be nazaret mian forum chizi benevisan ?

فیزیک86 دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام دوستان
امیدوارم سال جدید رو بخوبی شروع کرده باشین
آقای جمشیدزهی مرسی بابت سوالات کنکور؛ خیلی دنبالشون میگشتم، کلیدشو نداشتین؟؟؟ از کجا میشه تهیه کرد؟

فیزیک86 چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام
آقای جمشیدزهی من همچنان منتظر کلید سوالاتم؛ کلید سازمان سنجش دو هفته دیگه میاد؛ اگه ندارین بگید!!!
من منتظر جواب شمام
یعنی دیگه هیچکی اینجا سر نمیزنه؟؟؟؟

mehmon پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

فیزیک 86 : کلید اولیه سازمان سنجش خیلی وقته اومده
کلید نهایی هم منتشر نمیشه

فیزیک86 پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

جناب mehmon منظورم کلید اولیه آزمون دکتری بود
تحلیل ارشدو که ماهان هم گذاشته
درهر صورت ممنون که جوابمو دادید
لطفا اگه کسی آدرسشو داره کمکم کنه

من که اطلاعی ندارم اما خوب دوستان لطفا بیان انجمن ثبت نام کنند

کیه؟ یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

به به میبینم که انجمن بچه هاتون رو از بیکاری درآورده دیگه تو نظرات نیستین!!!!!!
خدا همه جوونا رو به راست هدایت فرماید

شما هم تشریف بیارید

کیه؟ جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

بعضی وقتا میومدم تو تالارتون سرک میکشیدم نامردا در رو به روی غریبه ها باز نمیکنین ها!!!!!!

موسی اردکانی یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://phys-all-grades.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
وبلاگتان را دیدم. من یک وبلاگ دارم که در آن تمامی کتب فیزیک و حل تمرین های ان و کنکور های فیزک مورد نیاز دانشجویان فیزیک را در همه مقاطع گرد آوری کرده ام. اگر وبلاگ من را به فهرست لینک های خود بیفزایید دانشجویان بیشتری قادر به پیدا کردن منابع خود میباشند
با تشکر

s شنبه 29 تیر 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://mihanme.ir/forum

سلام
خواهش میکنم به انجمن سایت مت هم سر بزنید
کاربراش خیلی خوبن
اگه بخوای مدیرت میکنن
به انجمن ما بپیوندید
منتظر حضور گرمتون هستم

zahra جمعه 8 آذر 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

نینا یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام عزیز دلم
وبلاگ عالیی داری موفق باشی خیلی خشم اومد از وبلاگت مطالب و عکس های جالبی هم داری
من یک چت رومی دارم خیلی خوشحال میشم ک بیای و توش عضو شی باعث افتخار منه همچین ادم خوش ذوق و خوش سلیقه ای تو چت روم من باشه
منتظرررررررتمممممممممممم بیااااااااااااا
balagap.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد