بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

به کجا چنین...

سلام 

امشب رفتم سایت دانشگاه بجای دو تا خبر از پیشرفت و کلی تبلیغ واسه وضعیت دانشگاه

همه اش از شرایطه سفت و سخت دانشگاه حکیم سبزواری نوشته بودن

از گرون تر شدن غذاها گرفته تا اینکه دیگه آقایون به لطفشون پنجشنبه ها هم غذا نمیدن

از شرایطه جدید خوابگاه ها از سیب زمینی بودن خودمون تیم ملیمون !!!

نمیدونم واقعا چطور باید اینهمه پیشرفت رو تقدیر و تشکر کرد که وضعیت دانشگاه دقیقا شده بازار!!!!!

همه نرخ ها به روز!!! و همه چی هم بی تاثیره این وسط ما هم هویج!!!

امیدوارم بعد از اینکه مسئولین محترم مدیریت کلان در سطح بین الملل پرداختند موفق باشند!!!

اینجا هیچ مشکلی از هیچ نظری وجودنداره و با زمانی که ما اومدیم این دانشگاه همه چی چیز تر شده

بیخیال دوست من دانشگاه اسمش عوض شد باید هم با قبل فرق کنه الان حکیم سبزواری هستش!!!

اسرار جهان کوانتومی(معرفی کتاب)

شاید شما هم مثله من از باز کردن کتاب مکانیک کوانتومی گاسوویچ  زیاد رغبتی به خوندن کوانتوم پیدا نکنید

و یا وقتی کسی ازت میپرسه این کوانتوم چیه دقیقا ندونی چی بگی

من به شما این کتاب رو پیشنهاد میکنم 

اطلاعات بیشتر را حتما در ادامه متن بخوانید

در ضمن متنی از کتاب نیز گذاشتم تا با نگارش و طرز بیان مطلب این کتاب آشنا بشویم

ادامه مطلب ...

معنای جهان و آفرینش از نگاه فیزیک‌دانان ( قسمت اول )

وقتی شروع به خوندن این مقاله میکنید سعی کنید تعصب های ذهنی رو بزارید کنار واقعا

به عمق این حرف ها و چالش ها فکر کنیم حتما چیزهایی بیشتیر هست که باید بیشتر بررسی شوند

البته دوستان نظرشون رو دوست داشتن بزارند راجع به اینگونه مطالب و سخن هایی و گفته هایی اگر سراغ دارند

حتما اینجا مطرح کنند چون من خودم به شخصه واقعا به اینگونه بحث ها علاقه خاصی دارم...

ادامه مطلب رو حتما بخونید... 

ادامه مطلب ...

قطعیت اصل عدم قطعیت

این مقاله حتما بخوانید...البته اگه به این بحث علاقه دارید زیاد وقتتون نمیگیره و جالبه

ادامه مطلب رو ببینید...

ادامه مطلب ...

کشف ذره جدید...

با سلام خدمت همه شما دوستان

اگه به پیام های شما زود جواب نمیدم من رو ببخشید اما حتما جواب میدم

ادامه مطلب را حتما ببینید...

ادامه مطلب ...