بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

معما(فقط آقایون بخونن!!!)

 سلام دوستان عزیز

گل پسرای عزیز این معما رو به دقت بخونن و صادقانه جواب بدن.شما اگه جای آقای جک بودین چیکار میکردین؟منتظر جواباتون هستم. 

اگه خوندید و جواب خودتونو گفتید،حتما توی پستهای بعدی جواب آقای جک رو براتون میذارم.موفق و پیروز باشید.

ادامه مطلب ...

شاهکارهای خوشمزه و دیدنی با غذاها!!!

با سلام این فوتوبلاگ رو میزارم حتما ببینید من خودم که حسابی خوشم اومد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد...

ادامه مطلب ...

درمان با غذاها

این پست برای سلامتی و تندرستی شما همراهان وبلاگ می گذارم نظر یادتون نره حتما ادامه مطلب رو ببینید...

ادامه مطلب ...

فردا...

 

 

شیر آفریقایی هر شب که میخوابد میداند که فردا باید از کندترین غزال آفریقایی کمی تندتر بدود تا از گرسنگی نمیرد...  

 

و غزال آفریقایی هر شب که میخوابد میداند که فردا باید از تندترین شیر آفریقایی کمی تندتر بدود تا کشته نشود... 

  

×××مهم نیست که تو شیر هستی یا غزال؛

مهم این است که برای رسیدن به اهدافت فردا را از امروز تندتر بدوی!!!×××<jalal>

نانوتکنولوژی به زبان ساده

در نیم قرن گذشته شاهد حضور حدود پنج فناوری عمده بودیم، که باعث پیشرفت های عظیم اقتصادی در کشورهای سرمایه گذار و ایجاد فاصله شدید بین کشورهای جهان شد...

ادامه مطلب ...

روش صحیح میوه خوردن

سلام به همه

یه سلام و خسته نباشید ویژه خدمت اونایی که کنکور داشتند و برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم و اونایی هم که کنکور پیش رو دارند هم آرزوی موفقیت دارم و برای همه شما دوستان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم

ادامه این مطلب راجع به میوه خوردن هستش حتما بخونید جالبه ...

ادامه مطلب ...

دنیای عجیب!!!

سلام  

تا حالا شده یه بار با خودتون خلوت کنین و به این دنیا و آدمای عجیب و غریبش فکر کنین؟ 

دقت کردین که چقدر کارامون عجیبه؟!..باور کنین ما آدما خیلی عجیبیم!!! 

اگه باور ندارین بخونین حتما خودتون متوجه میشین... 

 

عجیب... 

 

اینه که از بودن توی دوران کودکی ملول و خسته میشیم،عجله داریم و ثانیه شماری میکنیم زودتر بزرگ بشیم و بعد حسرت دوران کودکی رو میخوریم!!! 

 

این که سلامتی خودمونو صرف بدست آوردن پول میکنیم و بعد پولامونو خرج حفظ سلامتی میکنیم!!! 

 

این که با نگرانی نسبت به آینده زمان حال رو فراموش میکنیم اونجوری که دیگه نه تو حال زندگی میکنیم نه توی آینده!!! 

 

این که یه جوری زندگی میکنیم که انگار هیچوقت نمیخوایم بمیریم و جوری میمیریم که انگار هیچوقت نبودیم!!! 

 

این که...!!! 

  

نظر شما چیه اینا واقعا حقیقت داره؟!!منتظر جوابتون هستم...<jalal>

امید

سلام دوستای عزیز به یاد داشته باشید که: 

هیچ چیز نیک یا بد نیست ولی شیوه تفکر ما امور رو نیک یا بد جلوه می ده.(شکسپیر)  

 

هیچکی نیست که توی زندگیش با مشکلای جور واجور دست و پنجه نرم نکرده باشه و توی دو راهی های مختلف گیر نکرده باشه مخصوصا توی سن و سال من و شما که فکر میکنیم هیچکی تو زندگیش مثل ما مشکل و بدبختی نداره،و جالب اینه که همه مورد بدبختی خودشونو وخیم تر از بقیه میدونن!!!(قابل تــــوجه حســـــین عزیـــــــز)

 این داستان ساده و آموزنده رو حتما توی ادامه مطلب بخونین...

ادامه مطلب ...

فخرفروشی به سبکِ جهانِ سوم

ادامه مطلب رو حتما بخونیید

************

تویه جهان سوم فکر کنم فقط راهپیمایی و درخواست وضعیت بهتر تعبیر میشه به فتنه و اغتشاش

ادامه مطلب ...

اسکندر کبیر

با سلام 

لازم می دونم همین اول از دوستای عزیزم تشکر کنم که وقت میذارن و مطالب رو میخونن و نظر میذارن.اونم چه نظرایی!!اکثرا به همه چیز مربوط میشه جز..!!

 

امشب میخوام داستان وصیت اسکندر به فرمانده سپاهش رو بخونین که راجع به نحوه برگزاری مجلس عزاشه!!بیشتر از یکی دو دقیقه وقتتونو نمیگیره.امیدوارم از خوندنش لذت ببرین.شاد و تندرست و (مثل اسکندر کار درست) باشید...

ادامه مطلب ...

گل ماه تولد شما

سلام به همه اونایی که به وبلاگ ما سر میزنند و سلام ویژه به اونایی که نظر هم میزارند

این پست یک فوتوبلاگ هستش و محتوای اون من زیاد بهش اعتقاد ندارم

اما فقط چون کمی جالبه واستون میزارم ولی در کل میخوام بگم

تمام این گل ها رو تقدیم میکنم به شما دوستان

و آرزوی موفقیت و تحقق قشنگ ترین رویا ها و آرزوهاتون رو دارم

موفق و سر بلند باشید ادامه مطلب رو حتما ببینید

ادامه مطلب ...

*زندگـــی*

سلام دوستای دوست داشتنی من امشب قراره یه مطلب کاربردی و مهم توی زندگی رو بهتون گوشزد کنم که بعید میدونم تا حالا شنیده باشین.در هر حال دوست دارم این پست رو به دقت بخونین و برای همیشه توی ذهنتون نگه دارین و توی زندگیتون به کار ببرین.حتی اگرم براتون تکراری بود توصیه میکنم دوباره بخونین تا براتون یادآوری بشه و توی ذهنتون موندگار...

ادامه مطلب ...

بهلول و ابوحنیفه

با سلام به همه ی دوستای گلم 

منم خیلی خوشحالم که آمار بازدید وبلاگ بالا رفته ولی حیف که نظرات افتضاح پایینه!!!

امروز یه داستان جالب و خوندنی از بهلول براتون میذارم حتما بخونین پشیمون نمیشین 

نظر یادتون نره ها

ادامه مطلب ...

دیدی دروغ بود!

برای خواندن این مطلب اینجا را کلیک کنید

http://myhn.blogfa.com/post-18.aspx


*****************************

با سلام راستی یه چیزی دیدم امشب خیلی جالب بود مطلب های این هفته وبلاگ بیش از 60 نفر بازدید کننده داشت که واقعا بی نظیر بود خیلی با حال بود تازه یکی از مطلب ها رکورد زد و 80 بازدید کننده داشت اما حتی یک نظر هم نداشت!

مرسی که به وبلاگ خودتون میاین سر میزنید یه یادگاری هم واسه من بزارید...

نانو تکنولوژی از دیدگاه جامعه شناختی

امروزه واژه نانوتکنولوژی برای توضیح جامع تمامی فعالیت های انجام شده در سطح اتمی و مولوکولی که کاربردی در دنیای حقیقی داشته باشند به کار می رود...

ادامه مطلب ...

<مو>

سلام دوستای عزیزم 

امشب خیلی خسته بودم ولی دوست نداشتم خستگی دلیلی بشه برای ننوشتنم¤واسه همینم یه شعر طنز براتون گذاشتم امیدوارم بخونید و خوشتون بیاد. 

حتما شعر رو توی ادامه مطلب بخونید...

ادامه مطلب ...

حقیقت تلخ

این دل نوشت رو اینجا بخونید


http://myhn.blogfa.com/post-17.aspx

***********************************

با سلام

اول همینجا از دوست خوبم آقا جلال تشکر میکنم که تویه اولین روز عضویتش دو تا مطلب گذاشتن اینم باشه واسه اونایی که عضو بودن و حتی یه دونه مطلب هم ننوشتند من دوست داشتم جلال جان رو معرفی کنم اما با خوندن مطلب معرفی گفتم بزارم خودش بگه هر وقت دوست داشت...

دوم بگم چند شب بود واقعا حسه خوبی داشتم که نظر میزاشتین بعضی ها اما باز وبلاگ خلوت تر از همیشه شد نظر گذاشتن و نظر خوندن همیشه قشنگه اما حیف بعضی ها حتی قهر کردن با ما دیگه نظر هم نمیزارند!!!...

 مطلب امشب که دل نوشته دیگه من هست که واسه کسانی نوشتن که میگن چرا اینطور میگم و چرا اینطور مینویسم دوست داشتم جواب بدم اما این جوابه کامل من نیست و حتما تو اولین فرصت جواب کامل تری مینویسم...

تقدیم به ::امید:: دوست خوبم ...

راستی به نظر شما وطن یعنی چی؟!!!



معرفی!!!

با سلام و تبریک(تسلیت) به مناسبت شروع ترم جدید... 

ادامه مطلب ...

آینه شدن !!!

غریب از همه هیاهو و اضطراب ها تلاش  میکنم تا همه خوبیها را یکجا به خاطر بسپارم.همه رنگهای روشن را،همه سبزها،آبی ها،ارغوانی ها و نارنجی ها را... میخواهم تمام شقاوت ها را،تمام سایه ها را وتمام لحظات خاکستری را فراموش کنم. 

گاهی تنهایی انگیزه ای میشود برای تولدی نو،بهانه ای برای شفاف شدن،روزنه ای برای تابیدن نور خدا در دل و گاهی تنهایی فرصتی میشود برای گریختن از غرور برای در خود شکستن،برای آینه شدن...  

شاید دیگر فرصتی نباشد برای ما که تمام ثانیه هایمان را میان دویدن ها،خوردن ها و خوابیدن ها قسمت کرده ایم پس باید تعجیل کرد!!!  

راستی چرا گاهی اوقات مهربانی را،ایمان را و خدا را از یاد می بریم؟!...