بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

به زودی شماره جدید نشریه انجمن فیزیک. . . .

با سلام انشالله به زودی بچه هایه انجمن شماره جدید رو منتشر میکنند که برای مسابقه نشریات فیزیک دانشجویی نیز هست

در جواب دوست عزیزم بگم چشم من نظر شما رو به گوش سردبیر میرسونم امیدوارم این نظر دادن ها تداوم داشته باشه انشالله این شماره بهتر بشه

در ضمن از همه دوستان فیزیکی درخواست همکاری دارم که مطالبشون رو برام بفرستن تا با نام خودشون چاپ کنم و در وبلاگ بزارم منتظرم نزارینا...

راستی بگم تا یادم نرفته به زودی این وبلاگ رو جذاب تر میکنم بخش هایه زیادی براش درست میکنم از ساخت کلیپ درخواستی تا آموزش برنامه های مختلف فقط با ما همراه باشد

خوب و خوش و تندرست باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

چه عجب یکی از فیزیک گفت

ب شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

همون نشریه مزخرف شامحمدی و اون بجنوردیا بسه ...

اونوقت اون اسمش نشریه س؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز جایش درد می کند (آخه یکی شرم نداشت اینو نوشت؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد