بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

گلایه

ابتدا از همه دوستان فیزیک گله مندم چرا که الان یک هفته از انتشار وبلاگ میگذره و متاسفانه بازدید من ۷۰ تاست که ۶۹ تاش خودم بودم این شرط انصاف نیست بخدا شاید دوست دارید زیادی منتظرم بزارید ولی من از انتظار خوشم نمیاد . . . .

دوم گله از وضع سرعت اینترنت من موندم چرا سرعت اینترنت رو پایین آوردن بخدا میای سایت هایه دانشگاه رو نگاه میکنی میبینی از هر ۵ رایانه فقط یکیش سالمه و برا چک کردن ایملت باید یک ساعت منتظر بشی تا سیستم خالی شه خالی که شد یک ساعت منتظر باشی تا باز کنه دلم به حاله خودم میسوزه

امیدوارم مسئول ها به این موضوع رسیدگی کنن من به اینترنت با سرعت متعادل نیازمندم این من همه دانشجو ها رو در بر میگیره

بخدا برا انتخاب قالب خیلی وسواس به خرج دادم تا نکنه یه وقت وبلاگ باز نشه این شرط انصاف نیست . . . .

فقط تو رو خدا نگید حسین چرت نوشت و که اینا دل نوشت بود


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام آقای پزشکی دل نوشته هاتون رو خوندم؛ اگه تا امروز خبری از فیزیکیها نبود خوب خودتون از اوضاع امتحانات با خبر بودید اما به هر حال تموم شد و الان باید دست به دعا شیم ... در مورد سایت دانشگاههم خودتونو ناراحت نکنید
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم؛ سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد