بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

چرا به روز رسانی این همه کند انجام میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!

بخدا شاید گفتن این قصه تکراری واسه خودم هم رنج آور باشه اما واقعا این انصافه؟

دوست دارم ریاست محترم دانشگاه یا ریاست محترم دانشکده یکبار که شده خودشون رو جایه یک داشجو بزارن که به اینترنت نیاز داره میره به سایت روبرو کتابخانه میبینه علاوه بر اینکه همه نشستن چند نفر آماده هر گونه تحرک برای بلند شدن یکی از دوستانشون هستن میای سایت ارشد میندازنت بیرون سایت خوابگاه ها هم که از ۴۰ سیستم ۲۰ تاش سالمه که ۱۰ تا برا آقایون و ۱۰ تا برا خانوماست که از این ۱۰ سیستم ۵ تاش غیر قابل استفاده و تنها ۵ تا میمونه که اونم همیشه پره و جایی برا نشستن نیست یا باید قید وقت رو زد یا قید اینترنت

ولی اینجا اگه بشه من داد میزنم بخدا حقه منه که به اینترنت دسترسی داشته باشم و این وظیفه شما مسئولانه محترم هست که این امکانات رو فراهم کنید من چیزی بیشتر از حقم نمیخوام ای کاش یک بار آقایون رئیس جای منه دانشجو تویه صف سیستم مینشستن و میدونستن من دانشجو وقتم برام ارزش داره

ولی افسوس و صد افسوس کسی داد من رو نمیشنوه

سکوتم از رضایت نیست . . .

این اعتراض نیست یه خواهش بود

هر چند بی اثر ولی گفتم تا دلم آروم بشه

پس اگه دیر به روز میشه من رو ببخشید

من تویه دانشگاه که مرکز تولید علم و فرهنگ تویه یک کشور هست به اینترنت دسترسی ندارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد