بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

با تو بی تو چه کنم؟؟؟؟

من با این همه لحظه های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه نگاه های با تو، بی تو،
چه کنم ...
برای خواندن ادامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

من با این همه لحظه های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه نگاه های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه بوسه های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه باران های با تو، بی تو،
چه کنم ...
من با این همه خنده های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه فصل های با تو، بی تو،
چه کنم ...
با این همه خاطره های با تو، بی تو،
چه کنم ...

من، با این همه و همهء اونهایی که گفتنی نیست ...

بی تو،
چه کنم !!؟؟ ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد