بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سلامی دوباره

با سلام
تویه پست امروزم خبرهای زیادی دارم
همانطور که از ابتدا گفتم و شروع به ساخت وبلاگ کردم
تویه این وبلاگ تنها به فیزیک نمیپردازم
و در کنار مقالات جدید و نیمه جدید فیزیک
که از سایت های مختلف پیدا میکنم و گاهی از کتاب ها
قصد دارم مطالب روز و مورد نیاز هر فرد در اجتماع نیز در این
وبلاگ بزارم به امید این که حتی یک نفر از این مطالب
استفاده ببره و از خوندنش لذت ببره هر چند با وضع موجود امیدی
اما بازم مینویسم بلکه ...
بخش های جدید
تجارت الکترونیک
در این بخش سعی به آموزش علمی ومستند تجارت اکترونیکی میشه
داشتن یک درآمد نیاز هر فرد در اجتماع است به شما دوست خوب
پیشنهاد میکنم مطالب این بخش را به طور جدی دنبال کنید
موفقیت
اینجا از تجربه ها و بیان ها و راهکارها استفاده میکنم و میگیم
که برای موفقیت تا حدودی چه چیزهایی دخیل اند
به همه پیشنهد دوستانه میکنم مطالب این بخش را هم دنبال کنند
خواندنی ها
اینجا فقط باید دیدن کنید تا بدونید چقدر مطلب جدید
منتظر شماست حتما بخونید کلی مطلب که تا به حال نشنیدید
زندگی نامه
به نظر شخص خودم یاد کردن از بزرگان کاره جالبیه واسه همین
از بزرگ ها ادب و فیزیک و تجارت و همه و همه اینجا میگم
برای همه شما آرزوی دلی شاد و تنی سالم را دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
فیزیک 86 یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
به خاطر مطالب جالب و قشنگ امروزتون
و حتی به خاطر شب زنده داریاتون برای بروز رسونی ازتون ممنونم
راستی یادم رفت این عید و روز مرد بر شما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد