بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سفرت بخیر اما

با سلام هفته پیش خبری داشتیم که استاد شفعیی کدکنی به ایالات متحده رهسپار شدند تا در دانشگاه پرینستون به تدریس بپردازد جا دارد این را بگوییم به استاد

سفرت به خیر اما تو و دوستی، خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی،

به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را

تورو خدا استاد ما را فراموش نکن

....

با فرا رسید شبهای بزرگ و پر فیض قدر از همه شما التماس دعا دارم
امیدوارم همه بتوانیم از این شبها استفاده کامل را ببریم
انشالله
خواست بگم چون خودم دارم از دانلود آفلاین استفاده میکنم گفتم بد نیست تجربه خودم
را در اینجا بزارم تا همه دوستان بتوانند استفاده کنند در ضمن بگم این تجربه 3 ساله هست
و تا کنون 3 سال میشه از این طریق دانلود استفاده میکنم
و خواستم این تجربه ها که شاید برایه شما هم مفید باشه در این وبلاگ بزارم
امیدوارم بهترین استفاده را ببرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد