بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

دعوت دوباره

با سلام

بعد از روز ها باز اومدم بنویسم اول جواب تک نظر چند هفته اخیر بدم که دوست عزیز باور کنید تویه اطلاعیه اولیه وبلاگ من از همه دوستان درخواست کردم بیان و اینجا هر چی دارن بنویسند اما هیچ کس نیومد الان هم از هر کسی که دوست داره بنویسه دعوت میکنم بیاد و اینجا مطلب بنویسه و با ارسال دعوت نامه از طرف من میتونید مثل من اینجا مطلب بنویسید و با نام خودتون انتشار دهید امیدوارم این دعوت من رو پاسخ بدهید


اما من نمی دونم چرا هرچی میخوام بیام برم سبزوار نمی رسم متاسفانه با مشکلی که برام پیش اومد تا امروز که این پست را ارسال میکنم نتونستم برم دانشگاه...


نظرات 1 + ارسال نظر
فیزیک۸۶ چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
حالا که بچه ها نظرشون رو گفتن لازم میدونم منم نظرمو بگم.
وبلاگتون باوجود کمی مطلب خیلی هم قشنگه و این که پیدا کردن مطلبی که جدید باشه کار ساده ای نیست.حتی راه اندازی این وبلاگ هم کار آسونی نیست .اگه اینطوری بود گروه های دیگه قبلا این کارو انجام میدادن.
راستی امیدوارم مشکلتون سریعتر حل بشه وسر کلاسها حضور داشته باشید.مغناطیس ۳فصل درس دادن تحلیلی و تاریخ هم ۳تا غیبت خوردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد