بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سایت های مهم فیزیک با توضیح فارسی قسمت دوم

با سلام

ادامه معرفی وب سایت هایه مفید در رابطه با فیزیک 

حتما دیدن کنید این و سایت ها با سرعته افتضاحه دانشگاه هم قابل مشاهده هست حتما دیدن کنید

در ضمن دوستان وب سایت هایه انگلیسی زبان رو هم راحت با روشی که در وبلاگ آموزش داده شد استفاده کنند

حتما از وب سایت ها دیدن کنید

http://hot-streamer.com/antibubbles/
در این سایت به حباب ها پرداخته می شود . همچنین می توان مطالب پایه حباب ها ، ایمنی ، حباب های صابونی و بسیاری عوامل و مسائل مرتبط با حباب ها را در این سایت فرا گرفت و در صورت لزوم می توان از آرشیو تصاویر سایت برای یادگیری بیشتر استفاده کرد.


http://www.vennemann-online.de/waterwaves.html
در این سایت به امواج آب پرداخته می شود . اطلاعات و موارد دانستنی درباره آب و امواج پدید آمده در آن را می توان در این سایت مطالعه کرد . همچنین LINK های زیادی در این سایت در همین زمینه قرار داده شده است تا مراجعه کننده بتواند کاملا با امواج آب و جریاناتی که بر اثر امواج در آب ایجاد می شود مطلع گردد .

http://www.erc.wisc.edu/%7Edebussch/research/
در این سایت با یک پروژه درباره Heat and Mass Transfer inTurbulent Reacting andNon-Reacting Flows آشنا می شویم . این سایت کاملا به همین موضوع می پردازد . همچنین می توان مطالب زیادی از قبیل منابع تحقیقاتی این پروژه را در این سایت مشاهده کرد .


http://fluid.power.net/
سایت FLUID POWER NET ارائه دهنده مقالات و اطلاعات گسترده و کاملی درباره سیالات و خواص آنها می باشد . در سایت می توان مطالبی مثل تحقیقات به عمل آمده ، نرم افزار ، آموزش ، جستجوی اطلاعات ، وارد کردن اطلاعات و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کرده و آنها را مطالعه کرد .


http://www.galleryoffluidmechanics.com/
سایت Galleryof Fluid Mechanics همان طور که از اسم آن بر می آید یک DATABASE از تصاویر موجود در زمینه مکانیک سیالات می باشد . در سایت می توان انواع و اقسام تصاویر موجود از رفتار سیالات را مشاهده کرد.

http://www-math.mit.edu/%7Ebush/gallery.html
سایت FLUIDEPHOTO GALLERY یک سایت از تصاویر موجود در آلبوم موسسه طراح این سایت در زمینه مواد سیال می باشد .

http://www.efluids.com/efluids/pages/gallery.htm
این سایت که به شرکت EFLUIDS تعلق دارد یک PHOTO GALLERY قوی در زمینه تصاویر مهندسی مکانیک را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . آیرودینامیک ، سیالات ، گازها ، جامدات و رفتارهای آب از جمله تصاویری می باشند که در این سایت به طور گسترده به کار گرفته شده اند .

http://www.vibrationdata.com/
این سایت به ارائه اطلاعات در زمینه VIBRATION می پردازد . این سایت امکان جستجو در زمینه موضوع VIBRATION را فراهم می کند ، علاوه بر این می توان به عناوینی مثل : آموزش ، نرم افزارهای مربوط ، دوره های مرتبط با SHOCK & VIBRATION که در این مجتمع برگزار می شود ، آکوستیک و همچنین گروه آنالیزگر اطلاعات بدست آمده در این سایت دسترسی پیدا کرده و از آنها بهره برد.

http://www.ecgcorp.com/avsite/index.html
این سایت یک منبع اطلاع رسانی در زمینه تجزیه و تحلیل سیگنال های بدست آمده در TEST های ACOUSTIS و VIBRATION می باشد . در سایت اخبار و اطلاعات مرتبط با موضوع اصلس سایت درج شده است . همچنین مواردی چون بررسی اصوات و لرزش ها ، مقالات ارائه شده و نیز نرم افزارهای مرتبط با این موضوع را می توان در این سایت مشاهده کرد .
http://www.sandvmag.com/
در این سایت می توان به یک مجله در رابطه با کنترل لرزش و صدا دسترسی پیدا کرد . این مجله مطالبی چون جداول ارائه شده در راستای این رشته را در این سایت ارائه می کند . همچنین می توان عناوینی چون جستجو ، DOWNLOAD و LINK را در این سایت مشاهده کرد و از آنها استفاده نمود .


http://www.opticsnotes.com/
سایت OpticNotes را می‌توان یکی از سایت‌های فعال در زمینه فیزیک نور دانست که می‌توان با مراجعه کردن به آن مطالب و عناوین زیادی درباره فیزیک اپتیک را آموخت و یا اطلاعاتی در این زمینه به‌دست آورد. در سایت مطالبی چون اکتشافات، طراحی، تولید، ابزارآلات و تجهیزات مورد استفاده، منابع اطلاعاتی و تحقیقاتی، فعالیت‌های صنعتی، امکانات جستجو در سایت، کتاب، نرم‌افزار، ژورنال‌ها، فرمول‌های مربوط به فیزیک نور، استانداردها، مواد مورد استفاده وگروه خبری به چشم می‌خورد که مراجعه‌کننده می‌تواند با مراجعه به این سایت از مطالب یاد شده بهره ببرد.
http://www.ohub.net
این سایت مرکز اپتیک نام دارد و در زمینه فیزیک نور به ارائه مطالب می‌پردازد. در سایت امکانات جستجوی مطالب فراهم آمده است، هم‌چنین عناوینی چون امواج نوری، طراحی شبکه‌های نوری، مجله‌های مربوط به اپتیک، خبرنامه، روزنامه و مجله‌های رایگان، لیزر، کاربرد اپتیک در صنایع و خبرها و گزارش رویدادها را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.colormatters.com
این سایت به کاربرد رنگ و تولید آن به صورت مصنوعی، نورپردازی و به کارگیری رنگ در محیط می‌پردازد. در سایت می‌توان عناوینی چون رنگ، تولید رنگ، نورپردازی، رنگ و تصویر، رنگ و جهان، بولتن‌ها، کتب و Link به سایت‌های مرتبط را مشاهده کرد.

http://www.atomicmuseum.com/
این سایت به معرفی موزه بین‌المللی اتمی جهان می‌پردازد. در سایت امکان جستجوی مطالب فراهم آمده است، هم‌چنین عناوینی چون آموزش، موزه جدید، موزه قدیمی، تقویم رویدادها، کمپ علمی موزه، امکان ثبت نام در خبرنامه موزه، تصاویر، مقالات و خبرهایی در زمینه‌های گذشته اتمی جهان در این سایت به چشم مراجعه‌کننده برخورد می‌کند.

http://www.ismrm.org
این سایت به جامعه بین‌المللی کاربرد مغناطیس و طیف‌های مغناطیسی در پزشکی تعلق دارد. عناوینی از قبیل اطلاعاتی درباره مؤسسه، مرکز پرسش و پاسخ سایت مؤسسه، اطلاعات اعضای مؤسسه، گروه‌های آموزشی، کنفرانس‌های برپا شده توسط مؤسسه، ژورنال‌ها، تقویم کاری انجمن، فروشگاه کتاب و Link به سایت‌های مرتبط را می‌توان در این سایت مشاهده کرده و درباره آن‌ها به کسب اطلاعات پرداخت.


واسه امروز کافیه دوستان ولی حتما دیدن کنید و این مطلب ادامه داره منتظر سایت های جدید باشید

موفق باشید و سربلند



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد