بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

در جواب چند تا دوست

بعضی وقتا آدم خسته میشه از کج بینی ها از تعصب ها از سطح فکریی که چون اونقدر بهش عادت کردیم فکر میکنیم درسته و حقیقت همینه...در جوابه نگاه هایه بد و ناجور

چرا و تا کی آخه


تقدیم به آزاد اندیشان


مثله یک قناری تو قفسم

واسه پرواز میگیره نفسم

داده کمک میزنم یکی نیست بگیره دستم

راهی نیست تویه نا امیدی نشستم

می نویسم واسه آزادی

که یک روز برم باغ خدا

اونجا رها کنم دلم

بگو تو کجایی

چرا تو بی صدایی

آزادی، آزادی

دلم رو رها کردم و گذاشتم بره

دنباله حقیقت

راهه راست رو خودم می خوام پیدا کنم

و پیداش کردم

جزایه هر کس با خدایه او

ثوابه هر کس خوش یه حاله او

ثواب زورری نیست داداش نه

بهشت پولی نیست داداش نه

بزار هر کسی راهه خود بسازه

هرکی به خدایه خود بنازه

من هم خدایه خودم رو پیدا کردم

و تویه آسمون سیاهه زندگیم نور امید بر پا کردم

و اگر این بر خلافه راه توست

قبول کن این راهه منه

من آدمم و راهم و اختیارم با خودمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد