بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

دانشگاه نمی خوام

این پست شبه قبل از امتحان مکانیک میزارم

امیدوارم بدونید چه حالی دارم

دل گرفته و حسه درس نیست



بزار خونه بمونم دا دا نمی خوام برم دانشگاه


اینجا پر شده از بیکاری

چی کار به کار من تو داری

خیال میکنی اگه من فیزیک بخونم کاری پیدا میکنم تویه این شهر

دانشگاه چرت و پرت شده شهر بازی شده دا دا

استاد هی یاد میده به ما از علوم و اجتماع

هر بار دست بلند می کنم و می پرسم

چرا اجتماع ما داره فقر و بی پولی و جنگ جواب نمی ده به من

نمیگه تقصیره کیه

یاد میده الفبا چی چیه

هی میگه نیوتن کیه

الفبا چه به درد من میخوره؟

وقتی دنیا پره آدمایه مفت خوره

پس بزار خونه بمونم دا دا

بدونه استخاره بکن استشاره

این اجتماع داره اشتباه

اگه اشتها داری پس گوش کن دا دا

میخوام بهت بگم هر کی که رفت بالا

چند تا رو کشته و ده تا رو زخمی

بقیه رو بی خیلا چون دیگه وقت نی

این همه درس خون همه بیکار

از علافی همه بیزار

پس تو تنها می مونی تویه صحنه

زندگی راحت نیست دا دا سخته

یه کم برم من تو فاز مدرسه

تو که داری می خونی جبر و هندسه

وقتی که شدی فارغ التحصیل

مدرک و قاب کن کار تعطیل

ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر

ما رو کردند زندونی لاک و مهر

بدونه چرت

فقط با چرت و پرت کردن ما رو پر

نمیگه چرا اینقدر فقر تو شهرمون

نمیگه چرا اینقدر کثیفه عصرمون

نمیگه چرا اینقدر میکشند مردمون

پس بزار خونه بمونم دا دا

منم میام فردا با تو تویه بازار

دانشگاه هم دیدم هیچی نداشت

واسه شناخت این جامعه باید تویه این اجتماع بود نه پشته 4تا کتاب






نظرات 1 + ارسال نظر
همدم سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

آره راست میگی دادا !!!
دیگه نمیخواد بری دانشگاه. فردا خودم میبرمت بازار میفروشمت چار هزار چار هزار قدیمی ... !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد