بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بادبادک جان

آغاز دهه فجر مبارک باد

این شعر زیبا تقدیم به شما که بی مربوط به دهه فجر و انقلاب نیست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بادبادک رفت بالا

قرقره از غصه لاغر شد!
بادبادک جان !چه می بینی از آن بالا ؟
در میان جاده ها آیا غباری هست ؟
بر فراز تخته سنگ آیا نشان از نعل اسب تک سواری هست؟
بادبادک جان ببین آیا بهاری هست؟
بادبادک جان ببین آیا 
جای پایی سبز خواهد شد؟
شب سر سفره
بغض سنگینی برایم لقمه می گیرد
باد بادک جان ببین پیک امید آیا
روی دوشش کوله باری هست؟
من دلم با خویش می گوید که آری هست

                                                                                                                                     مرحوم عمران صلاحی

نظرات 1 + ارسال نظر
فیزیک ۸۶ پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام و احترام
من از همون روزای اولی که وبلاگتون یا بهتر بگم وبلاگ خودمون راه اندازی شد اونو همراهی کردم چند بار هم نظرمو گفتم ولی الان درخواست فرم عضویت دارم.
یه نظرم دارم ؛یه بخشی رو هم برای عکس های ارسالی (البته عکس از دانشگاه) اختصاص بدید.
امیدوارم این وبلاگ روز به روز بهتر و پربارتر بشه.

با سلام
فرم عضویت به ایمیل شما ارسال شد
با امید حضور گرم شما در وبلاگ
هر گونه بخش دوست دارید میتوانید به وبلاگ اضافه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد