بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

اخبار موزیک قسمت اول

اولین پست اخبار موزیک را با معرفی دو تا آلبوم قشنگ شروع می کنیم امیدوارم خوشتون بیاد در ضمن در این بخش من نظر شخصی خودم را بیان میکنم شما هم نظر خودتون رو بگید پس ادامه این مطلب را حتما بخوانید

ابتدا با

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Maher Zain با نام Thank You Allah

شروع میکنم من که این آلبوم زیبا رو دانلود کرده ام خیلی قشنگ و زیباست

به چند زبان ترانه هاش رو میخونه اول انگلیسی دوم عربی و بعضی جا ها به اردو

زیبایی کار ماهر به سبک موزیک هستش کاری تقربا شبیه به سامی یوسف رو انجام میده من که پیشنهاد میکنم این آلبوم رو دانلود کنید

البته اگه سرعت لاک پشتی دارید بی خیال بشید ولی اگه دوستان خواستن میتونند از خودم بگیرن


آلبوم عارفانه هستش و واقعی از موسیقی قشنگی استفاده کرده در ضمن محتوای این آلبوم نیز زیباست دوستان میتونن تکست این آلبوم هم پیدا کنند(همون طور که لینکش رو پیدا میکنید!!!)

آلبوم شامل 15 تراک به شرح زیر هست


01. Always Be There.mp3      
02. Ya Nabi Salam Alayka.mp3      
03. Inshallah.mp3      
04. Palestine Will Be Free.mp3      
05. Thank You Allah.mp3      
06. Allah Allah Kiya Karo (Ft Irfan Makki).mp3      
07. The Chosen One.mp3      
08. Baraka Allah Lakuma.mp3      
09. For The Rest Of My Life.mp3      
10. Hold My Hand.mp3      
11. Awaken.mp3      
12. Subhana Allah (Ft Mesut Kurtis).mp3      
13. Open Your Eyes.mp3      
14. Ya Nabi (Arabic Version - Bonus Track).mp3      
15. Thank You Allah (Acoustic Version - Bonus Track).mp3

امیدوارم از شنیدن این آلبوم لذت ببرید

**********************************************

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرمان فتحعلیان با نام با مردم بیگانه

این آلبوم کاملا عارفانه و بیشتر در ستایش مولی امیرالمومنین علی بن ابی طالب هست

کسانی که با سبک کار آقای فتحعلیان آشنا هستند می دونند که این کار در آلبوم های قبلی ایشان نیز انجام میشده

آلبوم کیفیت موسیقی پایینی داره پیشنهاد میکنم اصل آلبوم رو استفاده کنید چون در دسترس هم هست و می توانید از فروشگاه ها خرید کنید مطمئن باشی پشیمون نمیشید البته شاید سبک به مزاق شما خوش نیاد...


آلبوم جدید آقای فتحعلیان داری محتوای زیبایی هم هست که خود به زیبایی کارش افزوده

من که خیلی لذت بردم از این کار

این آلبوم شامل 10 تراک به شرح زیر هست


01 Mardome Biganeh.mp3      
02 Ghalandari.mp3      
03 Pahaye Nilofarin.mp3      
04 Fani.mp3      
05 Rokhe Yaar.mp3      
06 Setareh Zad.mp3      
07 Shere Zendegi.mp3      
08 Dir Zamanist.mp3      
09 Shere Zendegi (Bikalam).mp3      
10 Ghalandari (Bikalam).mp3      

امیدوارم شما نیز از شنید این آلبوم لذت ببرید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد