بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سلام با بوی شاید بهار...

دوستان سلام

تعطیلات خوش گذشت؟امیدوارم تا الان سال بهتون خوب و خوش گذشته باشه بعد از اینم

دلتون شاد و تنتون سالم بمونه...

مدتی بود نمی نوشتم ببخشید اینترنت دانشگاه مشکل داشت

خوب من اینجا فقط می نویسم ولی انگار کسی نیست اینا رو بخونه

و یا میخونه نظری نداره به هر حال من که کار خودم رو انجام می دم...

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دانشجوی سال بالایی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

به آقای پزشکی برای ایجاد این وبلاگ تبریک میگم و امیدوارم این وبلاگ عالی رو ادامه بدن. من یکی از دانشجویان ورودی۸۲ هستم که الان ارشد میخونم تو یه شهر دیگه. قدر استادا رو بدونید که سواد علمیشون بالاست و از علمشون حسابی استفاده کنید. گرچه سطح علمی دانشگاه بالا نیست اما میتونید توی دانشگاه سبزوار بهترین باشید و وقتی برای مقاطع بالاتر به دانشگاه دیگه اومدید حرفی برای گفتن داشته باشید.موفق باشید

با سلام خدمت شما
واقعا از نظر زیبای شما ممنونم
موفق باشید

آزاد یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://blog.cheshmehregi.com/archives/13

سلام دوست گرامی ، آیا تا کنون از خود پرسیده اید که آیا مردمان کشور همسایه شما "افغانی" هستند یا "افغانستانی" ؟ همانطور که خیلی ها در جریان نیستند ، کلمه افغانستانی صحیح است . خواهشا بیایید از امروز مردمان کشور افغانستان را "افغانستانی" خطاب نماییم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد