بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

درسوگ دلگیر گل سرخ

برگهای زرد
ودل من درانتظار بهار
کوچ غمناک پرستوهای شاد
درغروبی پرملال وبی صدا
خبر عریونی باغها رو داد
پاییز اومد اینور پرچین باغ
تا بچینه برگ وبار شاخه ها
کسی از گلها نمیگیره سراغ
کسی ازگلها نمیگیره سراغ
بیا در سوگ دلگیر گل سرخ
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو زاده ی فصل خزانیم
من و تو تن پرورده دامن گریه
شده ابری فضای سینه مون
قصه ی بی غمگساری های ما
می دونم پایان نداره بعدازاین
قصه ی بی برگ و باری های ما
بیا درسوگ دلگیر گل سرخ
بخونیم شعری ازدیوان گریه
من وتو زاده ی فصل خزانیم
من و تو پرورده ی دامن گریه
آی‌ی ی ی دل پاییز ه عریون
من و تو خسته و گریون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد