بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

چه فکر می کنی؟

فکر میکنی دلم تنگ نمی شود؟
فکر میکنی صدایت اگر نوازشگر دل بی تابم نباشد
و موسیقی مهربانیت بر طپشهای قلبم رهبری نکند
آرام و قراری دارم؟

فکر میکنی اهمیت دارد
روباه و پلنگ و گرگ، از جنس شقایق باشند
یا از جنس خنجرهای فرصت طلب روزگار؟

دلِ تنگ بنفشه ها با گذر هر ثانیه
برای نبود روشنایی آفتاب
تنگتر می شود
فکر میکنی بنفشه ها
شبها
به جای خالی آفتاب
از ماه نور می خرند؟
و گلبرگهایشان را به عشوه می گشایند؟
فکر میکنی از جنس بُرندهء خیانتم
یا مثل لطافت پارچهء ابریشمی فریبکار؟

فکر میکنی تشنه ام
قبل از اینکه التماس کنم
یک لیوان مهربانی برایم بگو...

فکر میکنی عشق هم مثل عطش می ماند؟
که با جرعه های مهرورزت اگر سیرابم کنی
دیگر محبت را ننوشم؟

فکر میکنی قبله ام اگر الله ندارد
ستایش را نمی شناسم؟
مگر من سوره های آزادی را نسجودم
و به مُهر عشق نماز نخواندم

فکر میکنی مثل همهء پرندگان
در فصلی از سال کوچ میکنم؟

باور کن
من از عشاقم
از قبیلهء ناپدید شدهء عاشقان...

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام.شعرتون قشنگ بود.نمیدونستم شعرم میگید!.راستی من یه مشکلی دارم نمیتونم وارد چت روم بشم میگه رمز اشتباهه.مگه این همون رمزی نیست که باهاش id مو ساختم؟
2/اگه میشه اینم بگید چه طوری باید ایمیل بفرستم و توی وبلاگ بنویسم.مرسی.

سلام دوست گرامی
راجع به مشکل اولتون من متوجه نشدم منظورتون چی بوده؟
ورود به چت روم یاهو مشکل دارید؟
اگه با رمز عبور خودتون وارد نمیتونید بشید که به حتما اشتباه وارد میکنید و یادتون رفته میتونید در قسمت فراموشی پسورد پسوردتون رو بازیابی کنید
اما در مورد سوال دومتون باید بگم شما کافی ایمیل خودتون رو به ما بدید ما واستون دعوت نامه ارسال میکنیم شما برای دیدن دعوت نامه و تکمیل فرم عضویت باید ایمیل خودتون رو چک کنید و مراحل کار که در ایمیل دعوت نامه هست رو انجام بدید که کار خیلی ساده هستش
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد