بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

نیمه شعبان مبارک...

اما هنوز این مرد تنهای پرشکیب، با کولبار شوق خود راه می‌سپارد، تا از دل این تیرگی، نوری برآرد ... و همچنان در هر کناری، شمعی می‌گذارد، چرا که اعجاز انسان را، هنوز امید دارد ...

............

با آرزوی بهترین ها برای شما...

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام آقای پزشکی
می خواستم اگه ممکنه یه لطفی بکنی
می خواستم بدونم آخرین رتبه قبولی ارشد فیزیک اونجا چنده؟
من امسال ارشد فیزیک، سبزوار رو زدم. و این شهر رو بهتر از بیرجند می دونم.
دوباره برای جواب به وبلاگتون سر می زنم.
موفق باشی

مسعود / مشهد یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام
یا از قبولی از ارشد تو دانشگاهتون خیلی بی اطلاع بودی آقا دکتری، یا خیلی ....!
یا مشکلی برات پیش اومده و نمیتونی یک جواب ساده بنویسی. ولی از همه اینها گذشته حس یاری به شخصی که حتی نمی شناسیش به رسیدن به درجه ای از فهم نیاز داره که انشالله در آینده بهش خواهی رسید. من تورو مقصر نمی دونم.

ع.ش یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام جناب آقای مسعود....
با آرزوی موفقیت برای شما در آزمون ارشد امسال و البته در تمام مراحل زندگی؛
تا جایی که بنده خبر دارم و تا زمانی که من دانشجوی فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار بودم یعنی سال 85 ، با رتبه ای حدود 700 روزانه این دانشگاه قبول می شدند ولی الان بعد از 4 سال و افزایش ظرفیت ها ،فکر می کنم شرایط خیلی تغییر کرده باشه.
امیدورام اطلاعات بنده برای شما مفید فایده بوده باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد