بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

رمضان کریم

سلام

اول سلام به آقا مسعود باید بگم من از شما عذر میخوام من تا امروز وبلاگ سر نزده بودم...

و الان جوابه سوالتون رو واستون ایمیل کردم

دوم این که فرا رسیدن ماه رمضان کریم رو به شما تبریک میگم ما رو از دعایه خیرتون بی نصیب نزارید

سوم اینکه دوستانی که مطلب نوشتید ازتون متشکرم

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا۲۰۶ سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.reza206.blogsky.com

سلام همشهری!!
من از فیزیک چیزی سر درنمیارم اما از درباره ی من ت خیلی خوشم اومد و اون شعر شاهین نجفی که گذاشتی ..دمت گرم..واقعا که همه ی ما یه دردیم!

میکاییل دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام . چطوری باحال ؟ میخواستم عضو بشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد