بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

زنی که به مردان مردانگی آموخت

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و با تشکر از دوستانی که واسه ما نظر گذاشتن از همه شما سپاسگذارم...

=============

(Godiva) همسر دوک کاونتری انگلیس  زنی  خیلی محبوب و محترم بود.  وقتی ظلم شوهر و مالیات سنگینی که  باعث بدبختی مردم شده بود را مشاهده کرد، اصرار زیادی کرد به شوهرش که مالیات رو کم کنه ولی شوهرش از این کار سرباز می زد.

 

 

بالاخره شوهرش یه شرط گذاشت، گفت اگر برهنه دور تا دور شهر بگردی من مالیات رو کم می کنم. گودیوا قبول می کنه، خبرش در شهر می پیچد، گودیوا سوار یک اسب در حالی که همه ی پوشش بدنش موهای  ریخته شده روی سینه اش بود در شهر چرخید، ولی مردم شهر به احترامش اون روز، هیچکدوم از خانه بیرون نیامدند و تمام درها و پنجره ها رو هم بستند.

 

 

در تاریخ انگلیس و کاونتری بانو گودیوا به عنوان یک زن نجیب و شریف جایگاه بالایی داره و مجسمه اش در کاونتری ساخته شده است....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

همدم سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام حسین جان خسته نباشی
گفتی بانو گودیوا به عنوان یک زن نجیب و شریف جایگاه بالایی داره و مجسمه اش در کاونتری ساخته شده .من یکی رو میشناسم که به خاطر مردمش داوطلبانه رفت روی مین !طوری بدنش تیکه تیکه شد که دیگه نتونستن بشناسنش و به اسم شهید گمنام بعد از چند سال آوردنش توی یکی از دانشگاههای اون کشور دفن کنن اما بعضی از مردم بی معرفت اون شهر بر خلاف مردم شهر بانو گودیوا نه تنها بهش احترام نذاشتن تازه تابوتش رو هم با سنگ زدن!!!!!!!

نگار پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام باآرزوی قبولی طاعاتتون واقعا وبلاگ ومطلبتون قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد