بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

انتخابات انجمن علمی فیزیک

سلام

طبق خبرهای رسیده انتخابات انجمن علمی فیزیک انجام شد و نتیجه اون اعلام شد:

......

آقای جواد پارسا

آقای مصطفی جهانی

خانم فاطمه دلبری

خانم هانیه گلرخ

آقای علی فکور

اما در حاشیه این انتخابات طبق گزارش های رسیده این انتخابات همینطور الکی از طرفه ورودی های86 که گویا تحت تاثیر تبلیغات منفی غرب بودن تحریم شده بود اما عده ایی بیخیال شدن و از گمراهی محض نجات یافتن و شرکت کردن

این انتخابات که با حضور با شکوه دانشجویان فیزیک انجام شد و دانشجویان با حضوری 200درصدی!! خود مشت محکمی به دهن بدخواهان زدند تا بدانند همیشه هستیم!!هستیم دیگه...یک منبع آگاه که نخواست اسمش فاش بشه به ما گفت تو این انتخابات اصلا تقلبی رخ نداده و عده ایی ارازل و اوباش در پی این بودن که انتخابات رو باطل اعلام کنند تا به خواسته های شوم خود برسند که دانشجویان آگاه با این حرکت مقابله کردند و باز هم زدن تو دهن بد خواهان...این دفعه محکم تر بود... و دهن بدخواهان به خواست خداوند بزرگ سرویس شد....به گفته یک منبع نا آگاه که او نیز دوست نداشت اسمش فاش شود یکی از نامزدها که در این انتخابات رای نیاورد با اعلام غیر قانونی بودن این انتخابات سعی بر مغدوش کردن انتخابات رو داشته که از طرفه مسئولین مربوطه به ایشون گفتن مدارکی که دال بر تقلب در انتخابات هست رو نشون بده وگرنه زرشک!!مگه کشکه...

خلاصه ما هم برای این دوستان آرزوی موفقیت رو داریم

شاد باشید و تندرست

نظرات 4 + ارسال نظر
پریناز پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

من موندم این بچه های 86 چه پدر کشتگی با 87 ها دارن؟ که طبق اطلاعات رسیده از بچه های بالا ،هیچ کدومشون به 87ها رای ندادن.!!!!!

سلام من هم نمیدونم باور کنید...
امیدوارم درست بشیم!!!

[ بدون نام ] شنبه 15 آبان 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
اینجاست که من باتمام وجودافتخار میکنم یه ۸۶ ام
همکلاسیها از همکاریتون ممنونم.

من هم افتخار میکنم چراش رو اما نمیدونم!!!

بچه درس خونا شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

میدونی چرا ۸۶ها اینجورین به خاطر اینه که فرت وفرت دراسشونو میفتن و با ۸۷ ها کلاس دارند قبول کنید که حسو دیشون میشه
حسود هرگز نیاسود
امیدوارم به لطف الهی کارتون به جاهای باریک کشیده نشه تا مجبورنشین با۸۸هاحالاشایدم با ۸۹هاهمکلاسی شین
با ارزوی قبولی دعاهاتون به درگاه خداوندمتعال تا اینکه درساتونو ...

با سلام اول مرسی که نظر گذاشتین دوم اینکه واقعا این طور قضاوت کردن صحیح نیست دوست من اگه من اینطور هستم دلیل نمیشه دیگر دوستایه 86 اینطور باشند و امیدوارم منظورتون من باشم نه دیگر دوستان و امیدوارم شما همیشه درسخون و موفق باشید چون حتما اینطور شما خوشحال تر هستید و سوم اینکه اینجا جایه بیان ایده هاست و هیچ فرقی نداره چه ورودی باشیم مهم اینه چقدر حرف واسه گفتن داشته باشیم اینجا وبلاگه همه بچه های فیزیک هستش

[ بدون نام ] یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام اول مرسی که اینقدر سریع جواب دادین دوم اینکه این فقط یه شوخی بود و قصد توهین نداشتیم نه به شما ونه به دوستان ورودیمان ما هم خیلی درس خون نیستیم

مرسی خوب اولا شما هم همکلاسی مهربان هستین هم درس خون چرا یهو انکار میکنید درضمن من وظیفه خودم میدونم تا اونجا که ممکنه زود جواب بدم امیدوارم از جوابای من ناراحت نشده باشین باور کنید منم منظوری نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد