بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

وصیت وحشی بافقی

من که بلد نیستم مثله وحشی بافقی وصیت کنم اما خداییش خیلی باحاله وصیت منم همینه از الان گفته باشم...

....

روز مرگم، هر که شیون کند از دور و برم دور کنید

همه را مســــت و خراب از مــــی انــــگور کنیـــــد 

مزد غـسـال مرا   سیــــر   شــــرابــــــش بدهید

مست مست از همه جا  حـــال خرابش بدهید 

بر مزارم مــگــذاریــد بـیـــاید  واعــــــظ

پـیــر میخانه بخواند غــزلــی از حــــافـــظ

جای تلقــیـن به بالای سرم دف بـــزنیـــد

شاهدی رقص کند جمله شما کـــف بزنید 

روز مرگــم وسط سینه من چـــاک زنیـد

اندرون دل مــن یک قـلم تـاک زنـیـــــــد

روی قــبـــرم بنویـسیــد وفــــادار برفـــت

آن جگر سوخته خسته از این دار برفــــت

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

اتفاقا وصیت منو همای هم اینه!!!!!!!!!!! فراموشش نکن حتما بعد مرگم عملیش کن!!!!!!!!!!!

نسیم چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

عمرا که وصیتتو اجرا کنم

واقعا این وصیت قشنگه هرچی فکر میکنم من که خیری از زندگی الانم ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد