بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

فیزیک کوانتوم....تصور کن!

جدیدا توی یکی از شبکه های معروف علمی جهان یک فیلم گذاشته بود دراین برنامه چند فیزیکدان و فیلسوف در مورد تصور صحبت می کردند بله تصور! در این برنامه گفته شد هر چه را که میخواهید تصور کنید بدست می آورید ! می پرسند چرا من هی بد می آرم جواب : چون شما فکر می کنید بد آوردید و درباره عکس العمل تون فکر می کنید وتمام انرژی های عالم دست به دست هم داده و شما بد می آورید. فیزیک کوانتوم جواب شما را می دهد...

شما هرچه را بخواهید فقط باید تصور کنید فیزیک کوانتوم به شما می گوید که جهان بر پایه انرژی است. انرژی هرچه را که شما بخواهید برایتان می آورد البته به تصور تان نگاه میکند . مراحل این پروسه:
1- خواستن: شما در ذهن تان هر چه را بخواهید تصور کنید . دنیا در خدمت شماست !
2- فرستادن: در این مرحله شما باید منتظر باشید که دنیا برایتان بفرستد .
3- گرفتن: بیشتر مردم در این مرحله نا امید می شوند و فکر می کنند این خزعبلی بیش نیست یعنی احساس بدی دارند خوب دنیا در خدمت شما ست و بر شما نمی فرستد ولی شما باید منتظر باشید .ودریافت میکنید!
خوب این از مراحل ولی: شما وقتی احساس بدی دارید یعنی به این هدف نخواهید رسید یعنی در راه مناسب نیستید ولی اگر احساس خوبی دارید یعنی هدف در نزدیکست.
نکته: شمااگر بخواهید به احساس خوب برسید باید فکر کنید که اگر آن وسیله را داشتید چکار می کردید مثلا اگر ماشین مدل بالا می خواهید فکر کنید با ماشین دارید در خیابان می روید اگر احساس خوبی داشتید یعنی آ‹ برای شما مناسب است در آخر این مقاله آیه ای از قرآن مجید می گذارم: به هر کس که بخواهد می دهیم. 
....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد