بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

معرفی وب سایت های مهم مرتبط با فیزیک با توضیح فارسی قسمت سوم

با سلام به همه شما دوستان امیدوارم روزای خوبی پشت سر گذاشته باشید و روزای خوشی هم پیش رو داشته باشید...

امروز قصد دارم چند تا سایت مفید راجع به فیزیک اینجا بزارم امیدوارم به کارتون بیاد البته اگه یادتون باشه قبلا دو پست با همین موضوع اینجا گذاشته بودم که این قسمت سومش هست حتما ادامه مطلب رو ببینید


۱.

http://vlib.org/Physics

در این سایت تعداد بسیاری از کتاب های فیزیک موجود است.قابلیت جستجو در آن هم وجود دارد:



۲.http://www.faqs.org/fags/physics-faq

در این سایت امکان تبادل نظر و پرسش و پاسخ در زمینه ی فیزیک وجود دارد:


۳.http://physics.about.com/index.htm



در اینجا می توانید هر مطلب فیزیک از کوچکترین ذرات تا کیهان را بیابید:


۴.http://www.mos.org/sln/toe

سایتی که در این‌جا به آن اشاره می‌کنم سایتی است که به مراحل ایجاد علم فیزیک کنونی در شاخه الکتریسیته می‌پردازد. تاریخچه، نور، علوم الکتریسیته، دانشمندان معروف، معرفی فرمول‌های دانشمندان و گالری فیلم، گالری تصاویر، ایمنی در برابر الکتریسیته و کیت فرانکلین از عناوینی می‌باشند که در سایت گنجانده شده اند.





http://www.cedrat.com.۵/

این سایت به نام CEDRAT به بررسی و آموزش و هم‌چنین معرفی الکتروموتورهای استاتیکی می‌پردازد که در حال حاضر در سراسر جهان از آن‌ها در مکان‌ها و دستگاه‌های گوناگون استفاده می‌شود. نرم‌افزارهای شبیه‌ساز، ابزارآلات تولیدی، سخت افزارها، خبرنامه و مجله منتشر شده در سایت و آموزش را می‌توان از بین عناوین سایت نام برد

۶.
http://aces.ee.olemiss.edu/

انجمن تحقیقاتی کاربرد الکترومغناطیس در این سایت به معرفی خود و فعالیت‌های انجام گرفته در این مؤسسه می‌پردازد. در سایت می‌توان مطالب جالب و جدیدی را از کاربردهای امواج الکترومغناطیسی در پزشکی و صنعت آموخت، هم‌چنین از عناوین مندرج در سایت می‌توان به تاریخچه الکترومغناطیس، ژورنال منتشر شده در سایت، کنفرانس‌ها، امکانات جستجو در مطالب سایت، نرم‌افزارهای شبیه‌سازی اثرات الکترومغناطیس و خبرها و گزارش رویدادهای مرتبط با موضوع سایت اشاره کرد.

۷.
http://www.netdenizen.com/emagnet

سایت Magnet Formulas به ارائه فرمول‌ها و روابط فیزیکی و ریاضی حاکم بر مغناطیس می‌پردازد. فرمول‌های ارائه شده در سایت از فرمول‌های دانشمندان بزرگ دنیا می‌باشند. علاقمندان می‌توانند با مشاهده عناوین مندرج در سایت به هر گونه فرمول در ارتباط با مغناطیس در این سایت دست پیدا نمایند.

۸.
http://www.magnet.fsu.edu/

لابراتوار بین‌المللی مغناطیس را می‌توان در این سایت مشاهده نموده و درباره آن به کسب اطلاعات پرداخت. برنامه‌های مؤسسه، انتشارات، خبرها و گزارش رویدادها، منابع اطلاعاتی و تحقیقاتی، امکان جستجو، برنامه‌های آموزشی، تکنولوژی برتر مغناطیس، تور مجازی بازدید از تجهیزات مؤسسه و خبرهای جدید از مغناطیس را می‌توان از عناوین موجود در این سایت بر شمرد.

۹.
http://www.bartington.com/

مؤسسه Bantington را که در این سایت با آن آشنا می‌شویم می‌توان به عنوان یک شرکت تولیدکننده و محقق در زمینه ابزارآلات مغناطیسی نام برد. در سایت می‌توان محصولات شرکت، زمینه‌های کاری، پروژه‌های انجام شده، خبرها و گزارش رویدادها و نیز تحقیق‌های انجام گرفته در آن مؤسسه را مشاهده کرده و در رابطه با هر کدام به کسب اطلاعات پرداخت.


۱۰.
http://www.magnicon.com/


سایتی که در این‌جا معرفی می‌شود مربوط به شرکت Magnikon است که تولیدکننده ابزارآلات مورد کاربرد در زمینه مغناطیس می‌باشد. ابزارآلات الکترونیکی، سرویس و خدمات مؤسسه، پروژه‌های انجام شده، Link به سایت‌های مرتبط، خبرها و گزارش رویدادهای مربوط به شرکت و زمینه کاری آن را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.


حتما از این سایت ها دیدن کنید پشیمون نمیشید...

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد