بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

می رویم اما...

با سلام

امروز دیگه همه امتحانا تموم میشه به همتون خسته نباشید میگم امیدوارم خوب امتحاناتون رو پشت سر گذاشته باشید اگه هم بد بوده دیگه بهش فکر نکنیم که الان واقعا وقت استراحت کردنه البته واسه امثال من که نمی خوان واسه ارشد بخونن ولی اون دسته که میخونن هم واسشون آرزوی موفقیت میکنیم...

امروز از اینجا میرم نمیدونم چرا مثله همیشه دلم گرفته اصلا پایان هر ترم میشه واسم یه جور اعصاب خوردیه چراش رو هم نمیدونم شاید شما هم همینطور هستین! آه وقتی به این فکر میکنم که چطور این چهار سال گذشت و چطور قرار این عمر لعنتی بگذره واقعا دلگیره و اعصابم بهم میریزه...

یاد روزای اول روزایی که خیلی خوب یا خیلی بد یا عادی بود واسه همه ما. روزای بارانی روزای برفی روزایی که از بس هوا گرم بود به زمین و زمان بد میگفتی...

روزای قبل از امتحانا و روزای بعد از امتحانا ..........هییییییییییی...بیخیال اینجوری به چیزی نمی رسیم چیزی درست نمیشه...

فقط میخوام بگم میریم یک روز همه میریم اما یه روز شاید به این روزا فکر کردیم و واسمون این روزا بهترین روزها باشند ...

روزی میریم و اونقدر از خودمون دور میشیم که بهترین دوستامون رو هم فراموشش میکنیم و حتی آدم ها هم واسمون خاطره میشن

این قانون خاطره هاست...زندگی با این چرخش پوچش فقط همینه انگار فلانی اگه تو هم دلت گرفته بخند چون فقط همین چند روزه بعد دیگه تموم میشه...

چیزی جز ثابت های فیزیک انگار دیگه ثابت نیست...

من اینجا نوشتم با این که بازدید کننده ها کم بودن و نظری نبود...

اما نوشتم چون فکر کردم یه روز اینجا میشه واسم تجدید دوباره خاطره های اینجا و اینجا همیشه هست و خواهد بود واسه اونایی که شاید دلشون هوای روزایی که خوب بود یا بد بود رو میکنه به هر حال از این روزا تو زندگی ما زیادن ولی بعضی هاش انگار پر رنگ تر هستند...

من اینجا دل نوشت نوشتم و خواستم شما هم بنویسن انگار کسی علاقه نداشت یا داشت وقت نداشت! اما خوشحال میشم روزی که دلت گرفت و خواستی یادی بکنی از روزایی که کمی سخت بود پر بود از خنده و دلهره بیایی اینجا و بگی دانشجو فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار بودی و دلت تنگ شده....

خوش باشید و روزای خوب و خوشی واستون آرزو میکنم فکر کنم پست بعدی وقتی بنویسم که تو خونه باشم

موفق باشید...


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام همکلاسی

امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد