بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

آرام و با شکوه

سلام

این پست شامل 31 عکس فوق العاده جذاب و دیدنی است

بدیهی است برای دیدن این عکسها باید کمی شکیبا باشید

چنانچه عکسی باز نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی

Show Picture

رو انتخاب نمایید...

تصاویر را حتما در ادامه مطلب ببینید

**********

اختلافات بین زن و مرد از همون بدو خلقت بشر بوده و هست

و گاه در حالت های طنز بسیار جذاب، شنیدنی، دیدنی و خواندنی هستند

با احترام به همه ی شما خوش تیپا یکی از بهترین نمونه ی این کارها که فقط جنبه ی شوخی داره تقدیمتون خواهیم کرد

 

ناهید نوری

به نام خدایی که زن آفرید              حکیمانه امثالِ من  آفرید

خدایی که اول تو را از لجن              و بعداً مرا از لجن آفرید !

برای من انواع گیسو و موی             برای تو قدری چمن آفرید !

مرا شکل طاووس کرد و تورا            شبیه بز و کرگدن آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد             مرا مثل آهو ختن آفرید

تورا روز اول به همراه من               رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف            مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما                 بلندگو به جای دهن آفرید !

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود           مرا خانه  داری خفن آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب         شراره ، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر                براد پیت من را حَسَنْ   آفرید !

برایم لباس عروسی کشید                و عمری مرا در کفن آفرید

به نام خدایی که سهم تو را               مساوی تر از سهم من آفرید

 

 

 

و پاسخ دندان شکن نادر جدیدی

به‌نام خداوند مردآفرین /      که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد /    چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید /     و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد /    مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم /      تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست /   نه کار پزشک و پروتز، همین !

نداده مرا عشوه و مکر و ناز /       نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید /             جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد /  به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌درخت /      و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک /        من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود /              که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

 

تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این

 

که زن از همان بدو پیدایش‌ات /        نشسته مداوم تو را در کمین

 


 **********

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 




 
   
نظرات 4 + ارسال نظر
یه همکلاسی شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام خسته نباشی
این همه که به فکر وبلاگ نویسی هستی یه ذره به فکر درسات می بودی امسال می تو نستی کنکور ارشد هم بدی ولی دمت گرم چیزیای جالبی می نویسی نادر جدیدی هم جواب دندون شکنی نداده خداییش از حق نگذریم دخترا سر ترن داداش
امیدوارم به خواسته هات برسی

مرسی از نظرهایی که گذاشتین در جواب این نظرتون هم باید بگم که همکلاسی مهربان من به هیچ عنوان پشیمون نیستم که برای این وبلاگ وقت گذاشتم و نوشتم اینجا و اصلا هم پشیمون نیستم که چرا امسال ارشد ندارم شاید من مثله شما همکلاسی مهربان زمان واسم مطرح نیست و شاید اون چیزا که واسه شما ارزشه واسه من زیاد ارزشی نداره...به هر حال خوشحالم که سوژه خنده شما هستم حتی امید واریتون واسه رسیدن به خواسته هام...
همیشه خوش باشید و بخندید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

منم خوشحالم که وقتتو اینجا گذاشتی وفقط کارت درس وفقط درس نبوده آخه زندگی که فقط کتاب و دانشگاه نیست ـ دمت گرم خوب کاری کردی!!!
در ضمن این آقا نادر خیلی چیزا رو نمیدونه مثلا در آغوش گرفتن سیم برق توسط آقایون واسه مدل دادن به موهاشون و... پیشنهاد میکنم آقا نادر یه سر به آرایشگاه های مردونه بزنن

سلام مرسی بازم نظر گذاشتین واقعا خوشحالم کردین امیدوارم بازم از این کارا بکنین ممنونم که این طور میگین در ضمن من این تیکه آخر رو متوجه نشدم منظورتون چیه؟!!!

همکلاسی نامهربان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

دوباره سلام
ما هم میگیم دمت گرم خداییش اگه وبلاگت البته وبلاگمون نبود ما اوقات بیکاری مونو جه جوری میگذروندیم
وچون از جوابی که دادی معلومه که ناراحت شدی دیگه برات نظر نمیذاریم

نه نه اصلا اینطور نیست شما نمیدونین چقدر خوشحال میشم نظر میزارید و من واقعا میگم ناراحت نشدم شاید اینطور بیان کردم ولی باور کنید من ناراحت نشدم و به نظر گذاشتنتون ادامه بدید منم خوشحال میشم و اگه جواب دادم دلیل بر نارحت بودنم نیست
خوش باشید منتظر حضور گرم شما هستم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

خیلی خیلی ببخشید روم به دیوار منظورم استفاده از همین‌ ریمل و خط چشم و... ایناست که آق نادر تو قطعه(ادبیشون )مخصوص خانم ها دونسته!!!
یه ذره فکر کنین میبینین حرفای آق نادر عادلانه نیست ولی سخنان ناهید جون حقیقت محضه!!!

سلام علامت سوال اونم چندتا!
مرسی که نظر دادین باید بگم با حرفتون موافقم اما باور کنید همه ما مشکل داریم چه دختر چه پسر که اگه مشکل نداشتیم وضعمون این نبود البته من شخصا واقعا بین مرد و زن مرزی نمیبینم و من به فکر و اندیشه بیشتر نگاه میکنم درضمن اگه چیزی مینویسم واسه خندس
با امید روزای خوش واسه همه دختر پسرای این سرزمین و همه دختر پسرای دنیا
موفق باشی علامت سوال اونم چندتاش!و جواب سوالات رو بگیری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد