بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

فاصله ی فاصله ها

این مطلب را اینجا بخوانید

http://myhn.blogfa.com/post-14.aspx

نظرات 5 + ارسال نظر
رفیق دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

بابا تو چرا این همه از زمین و زمون می نالی!

سلام مرسی رفیق که نظر گذاشتی رفیق همه ما دردهایی داریم همه ما جایی شکسته شدیم من نمینالم دوست دارم فریاد بزنم و اگه نزارن فریاد بزنم بهتره نباشم کار من دیگه از نالیدن گذشته دیگه واقعا خسته شدم...از بغض ازسکوت
خوش باشی رفیق
بازم بهم سر بزن

رفیق دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

ببخشید فراموش کردم برای سوالم علامت ؟ بذارم؟؟؟؟!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

خب رفیق تو که به نالیدنه آدمایی مثل این دوستمون اعتراض میکنی اگه حرفی وکار بهترتری بلدی به بقیه هم بگو!!!
هرچند اگه تو هم قشنگ به دور و برت نگاه کنی کارت به بدتر از نالیدن کشیده میشه!!!

مرسی واقعا دلگرم شدم چند شبه دارم نظرای زیباتون رو میخونم واقعا خوشحال میشم
باور کنید دل نوشت های من نالیدن نیست من درد دلام رو فریاد میزنم افسوس
به قول شاهین نجفی عزیزم*
همه آدمایه اطرافم چشم دارند اما انگار نمیبینند و گوش دارند اما نمیشنوند*
حرفای دله من واسه روزای والنتاین و عاشقی نیست حرفام واسه خوشی و گذر زمان نیست دردایه دلم هستش که گاهی با نوشتن فریاد میزنم..اما چه سود آه...

رفیق سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام! دوست عزیز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینقدر دنیا رو تاریک میبینی معلومه که مشکلات همیشه هست اصلا به نظرت ما به این دنیا اومدیم که بدون مشکل باشیم؟
به نظر من هنر ما اینه که با وجود مشکلات و دشواری ها خوب و شاد و از همه مهمتر با امید زندگی کنیم.

سلام رفیق
قبول ما باید مشکل داشته باشیم اما به نظر باید این همه مشکل داشته باشیم؟
میگی از امید کدوم امید رفیق؟
کدوم راه مونده واسه امید ؟چطور امیدی؟
باید خودم رو گول بزنم انگار بگم آره امیدی هم هست...
میگی فریاد نزنم که چرا این همه مشکل داریم ؟
نه من شاید بدبینم از نظر تو رفیق اما اینطور نیست...
بازم مرسی که نظر دادی رفیق
خوش باشی و تن درست

رفیق چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

نه منظورم این نبود که فریاد نزنیم که چرا این همه مشکل داریم
منظورم این بود که فقط فزیاد نزنیم !
امیدوارم تو هم خوش باشی و تن درست

مرسی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد