بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

معرفی!!!

با سلام و تبریک(تسلیت) به مناسبت شروع ترم جدید... 

در ابتدا باید از دوست جدید و خوبم حسین پزشکی عزیز تشکر کنم که اجازه داد من حقیر هم تو وبلاگش بنویسم.تقریبا مطمئنم غیر از حسین جان،تا الان که قراره خودمو معرفی کنم هیچکی از اسم و رسمم خبر نداره.یکم صبر کردم ببینم اصلا کسی کنجکاو میشه بپرسه که من کیم و واسه چی سر از اینجا درآوردم و...؟!!دیدم ماشاالله بزنم به تخته اینقدر بچه ها سرگرم و عاشقن که... 

در عجبم حسین چه جوری هنوز که هنوزه اینقدر با انرژی واستون مطلب میذاره و تا الان دلسرد نشده!

البته تا حدودی بهتون حق میدم چون خودمم علوم پایه ایم میفهمم چقدر واسه درس دارین خودتونو هلاک میکنین مخصوصا اگه مثل من زیر فشار درس

البته باید بگم که من از بچه های گروه فیزیک دانشکده نیستم!!!حتی از بچه های دانشگاهتون هم نیستم.!! 

فقط یه داداش دارم که...

فکر کنم دیگه خودتون تا آخرشو خونده باشین.بیخیال بگذریم اینا اصلا مهم نیست بیخودی خودتونو درگیر نکنینبه هر حال خوشبختم که دارم واسه همچین قشر فرهیخته ای مطلب مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد و نظرات و پیشنهاداتونو بهم بگین آخه تازه کارم و جوون و جاهل و...(دیگه خودتون بهتر از من میدونین،حتما زیاد از این حرفا شنیدین) 

قربونتون برم.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 01:19 ق.ظ

جلال جان امیدوارم از بچه ها انتظار نداشته باشی غیب بگن
با این معرفی که از خودت کردی من هم نمی شناسمت...خوی شد این مطلبت رو خوندم آخه میخواستم معرفیت کنم پس باشه به عهده خودت
معرفی هم قشنگ بود و از لطفت ممنونم

آره قبول دارم دوست عزیزم تصمیم داشتم خودمو معرفی کنم بیخیال شدم.خیلی توقعم زیاد بود که همون روز اول انتظار داشتم کسی مطلبمو بخونه و تازه کنجکاو هم بشه که...
از این دوستان باوفا نباید زیاد انتظار داشت
فدات بشم چشم وقتش شد خودمو کامل معرفی هم میکنم.خوش و خرم باشی.

[ بدون نام ] شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

آقای جلال سلام .ما که نفهمیدیم شما کی هستی ؟با عرض معذرت زیاد هم مهم نیست ولی من یه سوال فنی داشتم ربط داداش... به اینجا چی بود؟؟؟

علیک سلام دوست عزیز
اولاممنون از اینکه اصلا مهم نیستمدوما با عرض معذرت میتونم بپرسم ربط داداش به اونجا واسه چی براتون مهمه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

دوباره سلام آقای جلال
اولا که کلا داداشها مهم اند نقل داداش شما نیست !!!!دوما اگه ربطی به اونجا نداشت برای چی نوشتین که مهم تر از معرفی خودتون جلوه کنه !!!!!

سلام دوست عزیزم جدا داداشا مهم ان؟!!!
واسه من یکی که اصلا داداشم مهم نیست میخوام سر به تنش نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد