بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

حقیقت تلخ

این دل نوشت رو اینجا بخونید


http://myhn.blogfa.com/post-17.aspx

***********************************

با سلام

اول همینجا از دوست خوبم آقا جلال تشکر میکنم که تویه اولین روز عضویتش دو تا مطلب گذاشتن اینم باشه واسه اونایی که عضو بودن و حتی یه دونه مطلب هم ننوشتند من دوست داشتم جلال جان رو معرفی کنم اما با خوندن مطلب معرفی گفتم بزارم خودش بگه هر وقت دوست داشت...

دوم بگم چند شب بود واقعا حسه خوبی داشتم که نظر میزاشتین بعضی ها اما باز وبلاگ خلوت تر از همیشه شد نظر گذاشتن و نظر خوندن همیشه قشنگه اما حیف بعضی ها حتی قهر کردن با ما دیگه نظر هم نمیزارند!!!...

 مطلب امشب که دل نوشته دیگه من هست که واسه کسانی نوشتن که میگن چرا اینطور میگم و چرا اینطور مینویسم دوست داشتم جواب بدم اما این جوابه کامل من نیست و حتما تو اولین فرصت جواب کامل تری مینویسم...

تقدیم به ::امید:: دوست خوبم ...

راستی به نظر شما وطن یعنی چی؟!!!



نظرات 3 + ارسال نظر
مجید اکبریان شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

خوب بود

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام
ببین دوست عزیز نمیخوام نصیحت کنم چون خودم از نصیحت و حرفایی که ظاهرا از سر دلسوزیه و مثلا به نفعمه حالم بد میشه البته نه اینکه هیچ نوع راهنمایی رو قبول نداشته باشم امیدوارم متوجه منظورم شده باشی!
اگه طوری زندگی کنی که دوست داری باشی و هدفت واست اهمیت داشته باشه میبینی که رسیدن به هدف مبهم نیست.خودم نیمی از عمرمو واسه بقیه زندگی کردم ولی راهمو تغییر دادم والان شخصیتی دارم که خودم دوست داشتم باشم وهستم وضررم نکردم پس سعی کن خودت باشی وهمیشه این سوال تو ذهنت نباشه که اگه من این باشم بقیه چی میگن. دوست ندارم فکر کنی حرفام شعاره چون میدونم این روزا بازار شعار داغه داغه و اما عمل ...

سلام تازه از باشگاه برگشتم ساعت 8هم باید سرکار باشم!
اما جواب دادن به شما و خوندن نظرات لطفی دیگه داره
اول مرسی دوم قبول دارم حرفاتون رو اما من اینجا از کسایی که میگن همه چی خوبه و تو بخند گله کردم و دوست ندارم این وضعیت رو بخدا میشه زندگی کرد..ما نفس میکشیم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

میتونی وضعیتی که دوست نداری رو دوست داشتنیش کنی بخدا کلی راه وسه قشنگ نفس کشیدن داریم،فقط بستگی به خودت داره هرچند محیطم بی تاثیر نیست و نمیشه کامل نادیده گرفتش و باید توجهی هم به محیط داشت
پیروز باشی و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد