بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

شاهکارهای خوشمزه و دیدنی با غذاها!!!

با سلام این فوتوبلاگ رو میزارم حتما ببینید من خودم که حسابی خوشم اومد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد...

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جلال شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

خیلی جالب بود ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

ای بابا این جلال و حسین چقدر به هم دل میدن و قلوه می گیرن

سلام مرسی که نظر میزارید باید بگم که من ارادت خاصی به آقا جلال و داداششون دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

بابا ارادت

مرسی خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد