بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

تبریک

سلام 

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شادباشها رو تقدیم حضورت کنم.حسین جان تبریک دست خالی منو با سخاوت بی حدت بپذیر.دلت شاد و روزگارت بهاری باشه.تولدت مبارک 

چه تصادف جالبی تولدت درست یه روز قبل از تولد منه

راستی توی قسمت نظرات مطلب عجیب و غریب یه چیزی نوشتم پیغام داد به علت وجود برخی کلمات از ثبت کردنش معذوریم!! 

چند بار خوندم نه از کلمه سبز!! توش استفاده کرده بودم نه چیز دیگه ای ولی نمیدونم چرا... 

<jalal>

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پزشکی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.psttu.blogsky.com

سلام جلال جان واقعا مرسی قشنگ بود منم بهت تبریک میگم تولدت رو اصلا نمیدونستم جال شد واسم
راستیتش خودم این کار رو کردم و خودم ف**ی**لترش کردم و بعضی کلمات زشت و ناجور رو اجازه نمیده رد بشه و البته این کلمات ممکنه اشتباه گرفته بشه با کلمات دیگه شما به بزرگیه خودتون ببخشین
بازم مبارک باشه تولدت

ای حسین جان فدات بشم آخه کی تو این وبلاگ نظر میده که باز بخواد کلمات زشت و ناجور...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد