بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

عکسهای من!

سلام 

امشب میخوام چند تا عکس از آلبوممو براتون بزارم حتما ببینید امیدوارم خوشتون بیاد. 

فقط لطفا بهم نخندید(خواهشن)

                        من در حال دیدن یک خواب شیرین 

 

                                             من در ماشین 

 

                                 من در باشگاه 

 

                                 من وقتی یه گندی زدم 

 

                            من وقتی خیلی عصبانی میشم 

 

 

 

                من وقتی یک شکست عشقی بزرگ خوردم 

 

                         من......نه ببخشید این داداشمه 

 

                      من بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی 

 

                         من اولین باری که شما ها رو دیدم

 

                                من هنگام دیدن همسر ایده آلم 

 

                    من وقتی تصمیم به ازدواج گرفتم 

 

                                             من در خواستگاری 

 

                            من در انتظار جواب عروس خانوم 

 

                                  من وقتی که بله رو گرفتم 

 

                    من وقتی به شدت به خودم افتخار می کنم 

 

                                          من و عیال 

<jalal>

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.bia2fars.ir

سلام
عید تون مبارک
وبلاگ پر محتوا و بی نظیری داری
اگه می خواهید آمار سایتتون ببرید بالا ما بازیدمن خوبه.
مایل به تبادل لینک هستید ؟
اگه مایل هستید ما را به اسم
*سایت اس ام اس جدید*
به آدرس http://bia2fars.ir
سال خوبی داشته باشید
منتظر جوابتون هستم
یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد