بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

آموزش لاگین شدن در face*book بدون استفاده از آنتی ف****یل****تر!

سلام 

نمیدونم جای این مطلب توی این وبلاگ هست یا نه؟!! 

در ادامه مطلب آموزش لاگین شدن در face**bo**ok بدون استفاده از آنتی ف***یل***تر رو خواهید دید. 

 

شاید اکثر ما ها روزانه چندبار در فیس بوک لاگین میشیم و برای لاگین شدن به علت ف---یل---ترین---گ باید از آنتی ف--یل---تر یا v***p**n استفاده کنیم ولی ممکن است در هرجا یی ما دسترسی به آنتی ف---یل----تر نداشته باشیم ..

در این پست قصد دارم راهی امن رو پیشنهاد دهم تا بدون استفاده از آنتی فی---لت---ر بتونیم در face----book لاگین شویم ...

قبل از آموزش میخوام یکمی در مورد پروتکل s-s--l و htt--p---s توضیح مختصری بدم:

S---S--L چیست؟

پروتکل (S---S--L (Socket Secure Layer ، یک استاندارد وب برای کدکردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می شوند بصورت کد شده ارسال می شوند و بدین ترتیب اطلاعات مبادله شده از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می شوند. SSL برای شرکتها و مشتریان این امکان را فراهم می کند که بتوانند با اطمینان اطلاعات خصوصی شان را مانند شماره کارت اعتباری، به یک وب سایت بطور محرمانه ارسال کنند. برای برقراری یک اتصال SSL به Web Server Certificateها نیاز می باشد..
زمانیکه سرویس دهنده مجهز به گواهینامه SSL باشد این اطلاعات از روی پورت استاندارد 80 و پروتکل Http به پورت استاندارد 443 و پروتکل Ht--tp--s منتقل می شود. این پروتکل باعث می شود که اطلاعاتی که ما بین کاربر و سرویس دهنده در حال رد و بدل شدن است رمزگذاری شود و حتی در صورت دستبرد در میان راه قابل خواندن نیست.

انتقال اطلاعات از طریق (HTTPS) هم پیرو شرایطی است که باید به آن توجه داشت.

مهمترین تفاوت میان HT---TP--S و HTTP :

1-در موقع ورود به وب سایت ها، به طور معمول عبارت //:http در جلوی آدرس سایت ظاهر می شود. این بدین معناست که شما در حال بررسی سایت با استفاده از زبان معمول غیر امن هستید.اما در صورت شروع شدن نام وب سایت با //:ht---tp--s، این بدین معناست که کامپیوتر شما در حال رد و بدل کردن اطلاعات با سایت با زبانی است که شخص دیگری قادر به استفاده از آن نیست.

توجه شود که باید از گواهینامه صادر شده معتبر باشد و چون بحثمان در مورد لاگین شدن به face book است پس میتوان به آن اطمینان کرد.

آموزش لاگین شدن در facebook بدون استفاده از آنتی ف---یل-----تر :

برای اینکار اول از همه باید s---sl خود را در صفحه ی فیس بوکتان فعال کنید .برای اینکار در قمست تنظیمات حساب کاربری ( account setiing ) به قسمت امنیت کاربری (account security) رفته در آنجا گزینه مرورگر امن ( secure browsing) را تیک کنید و دکمه ذخیره(save) را بزنید . حالا h---tt--ps شما فعال است و شما میتوانید باخیال راحت در فیس بوک بگردید بدون اینکه شخص سومی بتواند این اطلاعات را چک کند .

یکی دیگر از ویژگی های ht---tp--s این است نمیتوانند ف---یل----تر کنند و این دلایل خودش را دارد یکی اینکه کل حساب بانکی کشور و ... از این پروتکل استفاده میکنند و اگر بخواهند آن را ف---یل----تر کنند باید هزینه ی گزافی از خود مایه بزارند...

حالا اگرشما در قسمت آدرس بار مرورگرتان بجای http:// از h--ttp---s://face---book.com استفاده کنید وبعداز وارد کردن یوزر و پسورد خود و لاگین کردن و به خاطر این که قبلا اس اس ال خود را فعال کرده اید میتونید بدون استفاده از آنتی فی---لت----ر در فیس بوک فعالیت کنید ...

چند توجه مهم:

این راه آی پی شما را تغییر نمیدهد فقط اجازه ی خواندن اطلاعات ردو بدل شده به شخص سوم را نمیدهد ...

<jalal> 
 
***من بدون اجازه آقا جلال این متن رو ویرایش کردم آخه کلمات خطر ناک داشت و مجبور شدم درستش کنم آخه میترسم ما هم فی----لت-----ر بشیم در ضمن جلال جان از این به بعدکلمات خطرناک مثل فی---لت----ر رو اینجوری بنویس بهتره نیس؟!!!!***
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پزشکی دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.psttu.blogsky.com

مرسی جلال جان دستت درد نکنه من تست کردم اما جواب نداد هر کاری کردم وارد فیس بوک نشدم که نشدم جلال جان در کل چرا باید فیس بوک فیلتر باشه واقعا چرا؟؟؟شرمنده این رو از تو پرسیدما بازم مرسی عزیزم

من شرمنده ام عزیزم آخه چرا باید اینجور بشه که من اینقدر خجالت بکشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

همتون از روهم کپ میزنید
بدون ایجاد خلاقیت یا را بدرد بخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد