بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

صورت حساب

سلام 

فقط میخوام بگم که تا دیر نشده قدر پدر و مادرهامون رو بدونیم.من که توی بچگی تا دلتون بخواد بابت کارایی که کردم از پدر و مادرم دستمزد گرفتم شما چطور؟ 

ادامه مطلب رو بخونید...

 

شبی پسر کوچکی نزد مادرش,که در آشپزخانه درحال پختن شام بود,رفت و یک برگ کاغذ را به او داد.مادر دستهایش را باحوله ای تمیز کرد و نوشته ها را باصدای بلند خواند.پسر با خط بچه گانه نوشته بود: 

 

صورت حساب 

------------------ 

-کوتاه کردن چمن باغچه               5دلار 

-مرتب کردن اتاق خوابم                 1دلار 

-مراقبت از برادر کوچکم                 3دلار 

-بیرون بردن سطل زباله                  2دلار 

-نمره ریاضی خوبی امروز گرفتم       6دلار 

----------------------------------------------- 

جمع بدهی شما به من                17دلار 

 

مادر به چشمان منتظر پسر نگاهی کرد,چندلحظه خاطراتش را مرور کرد و سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب پسر این عبارت را نوشت: 

 

-بابت سختی9ماه بارداری که در وجودم رشد کردی                    هیچ 

-بابت تمام شبهایی که بر بالینت نشستم و برایت دعا کردم        هیچ 

-بابت تمام زحماتی که دراین چندسال کشیدم تا تو بزرگ شوی    هیچ 

-بابت غذا,نظافت تو و اسباب بازی هایت                                  هیچ 

و اگر تمام اینها را جمع بزنی خواهی دید که هزینه عشق واقعی من به تو هیچ است. 

 

وقتی پسر آنچه را که مادرش نوشته بود خواند,چشمانش پر از اشک شد و درحالی که به چشمان مادرش نگاه میکرد,گفت:مامان....دوستت دارم. 

آنگاه قلم را برداشت و زیر صورتحساب نوشت:قبلا به طور کامل پرداخت شده!

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

11740740652578.91333289227سلام
با « دخترلن قالی باف » آپم
منتظرتم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

چه بچه ی بدی بودی اقا جلال

خیلی دوست دارم پای حرف دل بابا و مامان جنابعالی بشینم ببینم شما چجوری بودی توی بچگیت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد