بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دو ساله شد

سلام وبلاگ ۲ ساله شده تازه حرف میزنه میخواستم کیک بگیرم واسش اما نشد ...

به مناسبت دو سالگی وبلاگ قصد دارم فروشگاه وبلاگ رو راه اندازی کنم تویه فروشگاه چیزایی که می خواین رو با قیمت باور نکردنی خرید کنید

البته هدفم از راه اندازی فروشگاه تبادل اطلاعتم با دوستان هستش و چیزایی که خودم استفاده کردم و مناسب میدونم رو تویه فروشگاه میزارم و واسه دوستان فقط قیمت دی وی دی یا سی دی محاسبه میشه و البته شاید هزینه پستی

دوم اینکه بعد از دو سال حدود ۳۰ هزار بازدید کننده داشت وبلاگ که البته خیلی کمه و خیلی هاشم خودم بودم

توی این مدت سعی کردم مطالبی رو اینجا بزارم که مناسب باشه واسه خوندن از همون اول دوست داشتم اینجا جایی باشه واسه گفتن نظرها و تبادل نظر ها اما حیف اینطوری نشد یعنی دوستان نخواستن و همکاری نکردن خوب این دوسال واسه من در کنار این وبلاگ کلی خاطره به همراه بود

البته من از نوشته هام راهم و حرفم مشخصه هیچ وقت سعی نمیکنم چیزی بگم که بهش بی اعتقادم خودم اگه گفته باشم هم حتما قید کردم بهش بی اعتقادم

واسه همه شما دوستان آرزویه روزایه خوب و خوش رو دارم

و امیدوارم بتونم همیشه اینجا بنویسم و چیزی بنویسم که مفید باشه

موفق و پیروز باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
jalal چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

تبریک میگم حسین جان واقعا خسته نباشی انشالله که کم لطفی بچه ها ادامه نداشته باشه.موفق و سلامت باشی

مرسی جلال جان من هم ازت ممنونم بابته همه کمک هایی که بهم میکنی و اینجا مینویسی واست آرزو موفقیت میکنم

همدم چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

وبلاگ بچه های فیزیک تولدت مبارک

مرسی جواد جان
در کل یادم رفت
سلام
سلام
سلام
خوبی
سلام
خوش باشی
سلام

آسمان آبی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

تولد وبلاگتون مبارک
من یکی از بازدید کننده های پروپاقرصه وبلاگتونم همیشه عالی بوده به امید موفقیت بیشتر وعالی تر شدن وبلاگتون

مرسی از لطفتون و واقعا ممنون من هم واسه شما آرزو موفقیت میکنم

پریناز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

تولد وبلاگتون مبارک.این هفته یکم دیر به وبلاگتون سرزدم،چون امتحان دارم.ایشالا بازدید کننده هاش بیشتر شه

مرسی ازحضورتون موفق باشید بازم سربزنید
راستی دعوتنامه ارسال شد چرا فعال نمیکنید؟

یه همکلاسی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
دیگه ببخش یکم دیرشده تولدتو تبریک بگم ولی باز هم وبلاگ بچه های فیزیک تولدت مبارک من دیر به دیر به وبلاگ سر می زنم ولی اغلب اوقات نظر میزارم درکل میتونم بگم نمره ی وبلاگ عین خود بچه های فیزیک نمره ش بیسته بیسته این هم هدیه من به وبلاگ.

سلام همکلاسی مرسی که به وبلاگه خودت سر میزنی و واقعا ممنونم از نظر لطفت موفق باشی همیشه

مجتبی جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام کارت خیلی درسته
دستت طلا
موفق و پیروز و سربلند و سر افراز و سر زنده و شاد باشی.
راستی دوسالگی وبلاگتو تبریک میگم
دیر تبریک گفتن مارو به بزرگی خودت ببخش
بذار به حساب کم لطفیمون
یاحق

سلام مجتبی جان
مرسی از اینکه نظر دادی بزرگواری عزیز
همیشه خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد