بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

خسته نباشید!!

از شنبه این هفته تا امروز یه جشنواره تویه دانشگاه شروع به کار کرده با عنوان حرکت که امروز البته روز آخرش هست و تویه این جشنواره یا بیشتر نمایشگاه انجمن های دانشجویی فعالیت ها و کارهای خودشون رو معرفی میکنند و بعضی ها نشریه دارند و بعضی هم هیچ و خلاصه جالب بود البته جالب ترش این بود که باد های همیشگی و همیشه موجود سبزوار چند بار محل برگزاری(استخر بلا استفاده دانشگاه جالبمون) رو به هم ریخت ولی باز دانشجو ها با کمک خودشون(نه انتظار داشتی کی کمک کنه؟!!)میساختن و باز تکرار همین قصه...البته واقعا دیدن بعضی صحنه ها جالب بود ...
اما همه اینا رو گفتم که بگم بچه های انجمن فیزیک هم غرفه داشتند و واقعا کارشون خوب حداقل نسبت به سال قبل بهتر و فعال تر بودند و واقعا باید همین جا از طرف وبلاگ بچه های فیزیک بهشون خسته نباشید بگم و واسه همه اونایی که تویه انجمن زحمت می کشند آرزوی روزای خوب و سالم رو دارم
و اما راجع به نشریه علمی دنیای فیزیک با عنوان کاواک بگم که تویه این چهار سال این بهترین نشریه علمی انجمن فیزیک بود و واقعا علمی بود و جالب و خیلی چیزا رو رعایت کرده بودند هم مطالب هم طراحی و صفحه آرایی خوب بود فقط بدش چاپ دانشگاه بود که  زیبایی نشریه رو کم کرده بود چند تا نقص کوچیک هم داشت اما باید گفت که کار خوبش خیلی بیشتر بود  و همینجا از همه اونایی که تویه نشریه زحمت کشیدند بگم ایول دسته همتون درد نکنه خوب بود البته اینا نظر شخصی خودمه...
خلاصه که بچه های انجمن فیزیک مرسی و موفق باشید
اما انجمن نجوم البته من که زیاد از نجوم نمی دونم و در کل از خیلی چیزا نمیدونم اما خوب واقعا واسم جالب بود و چون نجوم فیزیک هستش به بچه های نجوم هم خسته نباشید میگم و واسه بچه های فضایی و نجومی هم آرزوی خوشی و شادی میکنم و به قول خودشون آسمان بدون مرز و جهان بدون جنگ جالبه...
و در کل همه بچه های انجمنی و فعال خسته نباشید و حرکتتون پیوسته و بی خطر باشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
پریناز جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

من هم از تک تک بچه های فعال کانون ها و انجمن ها به خاطر زحماتشون صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از شما هم ممنونم که این زحماتو توی وبلاگتون بازتاب دادید.

مرسی از نظرتون من موندم اگه شما به ویلاگ سر نزنید کی سر بزنه؟!ممنونم ازتون که همیشه به ما و وبلاگ خودت لطف داری موفق باشی

مهدی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام به رقیب خودم. خوب آرررررررره خیلی زحمت کشیده بودن و خوب بود . دستشون درد نکنه .دست تو هم درد نکنه که بازتاب دادی.
راستی پریناز شما کی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهدی جان من رقیبتم؟بعد تویه چه زمینه ایی؟و اون بقیه سوالا هم به من مربوط نیست...درکل مرسی

بچه های انجمن شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام ممنون از ااینکه فعالیت های بچه ها رو بازتاب دادید ما هم سعی کردیم خوب باشیم ولی هیچ کاری بدون اشکال نیست از طرف همه بچه های انجمن ازتون متشکریم به امید روزهای بهتر و حضور پررنگتر بچه های فیزیک

سلام اول که قصد این وبلاگ همین بوده و هست...در ضمن ما به شما میگیم خسته نباشید چون واقعا کارتون بدون هیچ چشم داشتی انجام میدید و این جالبه واسم ...موفق و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد