بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

چند لحظه سکوت و یک جمله جواب!!

چند روز پیش که تویه جشنواره بودم از غرفه ها که بازدید میکردم چند تا نظر دهی به صورت زنده هم از وبلاگ دریافت کردم
یکی از دوستان فیزیکی گفت وبلاگ اصلا فیزیکی نیست!!
آخه چرا؟ما که این همه مطلب داریم!!ولی خوب شاید کم میزاریم ما از قبل گفتیم اینجا از خودمون میگیم از دنیامون و واقعا اگه کم مطلب فیزیکی میزاریم شاید به دلیل اینه که واقعا بچه ها هم زیاد  استقبالی نمی کنند و اصلا چرا واقعا بچه ها عضو وبلاگ نمیشن و اینجا نمی نویسند؟! البته که همه وقت ندارند!!! و بیکار ترین آدم زمین منم و دوستم جلال جان!!!ولی با این وجود باز مطالب فیزیک ما کم نیست و بیشترین موضوع وبلاگ فیزیک هسنش!! ولی واقعا خوشحال میشم دوستان بیان و اینجا بنویسن از فیزیک و هر مطلبی که دوست دارند تویه وبلاگ خودشون بنویسند...البته همیشه دعوت های ما بی جواب موند!!!
اما یکی از دوستان هم میگفت که وبلاگ همه اش شعر عاشقانه است!!!واقعا اینطور هستش؟!اول ما عاشقانه نگفتیم و اگه هم چیزی هست که برداشت عاشقانه میشه ازش کرد شاید بخاطر این بود که واقعا از اون متن یا نوشته خوشم اومده...به هر حال من واسه اینکه وبلاگ رنگ حرفای شخصی خودم نگیر تصمیم گرفتم مطالبی که با موضوع دل نوشته هستش رو تویه وبلاگی کاملا شخصی با عنوان دل نوشته های من می نویسم و فقط اینجا من لینک میزارم همین و این هم واسه همون چیزیه که اول گفتم ما از خودمون میگیم از دنیامون و واقعا هم سعی نکردم عاشقانه بنویسم و عقاید و دید و نظر شخصی خودم رو اونجا نوشتم به امید اینکه کمی آروم تر بشم...ولی خوب واقعا هم سعی میکنم از این به بعد بهتر بنویسم و دقت بیشتری داشته باشم واسه انتخاب مطالب
اما یکی از دوستان هم آب پاکی ریخت و گفت بابا چرا وقتت رو هدر میدی بچه ها اصلا استقبالی نمیکنن...جواب نظر این دوستمون که واقعا حقیقت رو گفت اینه که من اگه اینجا نوشتن وقت هدر دادنه رو دوست دارم به وقت هدر ندادن و ننوشتن...من عقیده ام اینه که باید بنویسم و بزار فقط یک نفر بخونه و یک ماه یکبار یکی نظر بده اما من مینویسم...
شاید اونطور که من راجع به وقت هدر دادن فکر میکنم با شما و اون دوست فرق داره...من مینویسم چون فکر میکنم به روزی که همه رفتیم از اینجا جایی باشه واسه تکرار خاطره ها چه خوب چه بد روزایی که همیشه دوست داشتیم بگذرند شاید یه روز دنبالشون بودیم و بخواهیم که چیزی بهمون بگن! روزایی که شاید خوب باشه شاید بد ولی یه چیز هست همه اون روزا خاطره است همه اونا ...فقط هر جا رفتین هر کاری کردین یادتون باشه اینجا هست واسه روزایی که دلتون شاید تنگ بشه واسه روزای خوب یا بد!
خوب این هم بود جواب به نظرهایی که به صورت زنده راجع به وبلاگ دریافت کرده بودم


راستی فروشگاه وبلاگ هم به صورت رسمی کارش رو شروع کرد اینم آدرسش


www.psttu.blogsky.com/pages/shop



نظرات 1 + ارسال نظر
پریناز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

واقعا با این نظرتون موافقم.که این وبلاگ میتونه صندوقچه ی خاطرات خوب و بدمون باشه.اما این وبلاگ هنوز جای پیشرفت داره.

مرسی واقعا از نظرتون متشکرم امیدوارم همیشه شاد باشید و موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد