بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

جزوات دروس رشته فیزک داشنگاه های دیگر

امروز چند تا جزوه از دانشگاه های دیگه(صنعتی شریف.شهید بهشتی.شاهد و ...) میزارم اگه دوست داشتید دانلود کنید به نظر من مناسب هستش امیدوارم خوشتون بیاد...اگه استقبال بشه بازم میزارم اگه نه که ...هیچی!!!ادامه مطلب رو پس ببینید...

اگه دانلود کردین و خوشتون اومد بگید بازم بزارم موفق باشید

راستی گزارشکار اپتیک هم گذاشتم استفاده صحیحش با خودتون!!!



دانشگاهدرساستادسال تحصیلیدریافت
شاهدآزمایشگاه مدرنخانم مددی88_89>>
شاهدالکترومغناطیس 2دکتر پورصالحیpart 2>>
شاهدالکترومغناطیس 2دکتر پورصالحیpart 1>>
شاهدپلاسمادکتر خسروی >>
شاهدگزارش کارآزمایشگاه اپتیکنویسنده دانشجویان شاهد >>

دانشگاهدرساستادسال تحصیلیدریافت
شهید بهشتی الکترو مغناطیسمحمد ظاهری >>
شهید بهشتی ریاضیات پایه 1 قسمت اولحسین شجاعی >>
شهید بهشتی ریاضیات پایه 1 قسمت دومحسین شجاعی >>
شهید بهشتی معادلات دیفرانسیل قسمت اولنیما خسروی >>
شهید بهشتی معادلات دیفرانسیل قسمت دومنیما خسروی >>
 

دانشگاهدرساستادسال تحصیلیدریافت
شریفمکانیک کوانتومیدکتر وحید کریمی پور۸۸-۸۹ >>
شریفنظریه گروهدکتر وحید کریمی پور >>

دانشگاهدرساستادسال تحصیلیدریافت
تهرانمعادلات دیفرانسیل علی محمدی >>
نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

ملسی حسین جون . آرمایشگاه اپتیکش خیلی خوب بود. ممنووووووووووووووووووووون

خواهش میکنم امیدوارم استفاده بکنید دوست من

محمدرضا ارغوانی چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://sttues.ir

سلام.
از بچه های برق 89 ام. این جزوه های معادلات بسی کامل تر از جزوه های اساتید گرامی آغشته مقدم و میرعلا و حجی آبادی بودند، ولی حیف که دیگه وقتی نمونده.
با آرزوی موفقیت برای شما و هم رشته ای هاتون.
سایتمون و هم نوشتم، (سایت کلاسی بچه های برق 89) ولی فعلآ جوّ امتحاناس...

دوست عزیز من شما رو لینک کردم شما هم دوست داشتید منو لینک کنید البته حق با شماست خیلی دیر گذاشتم این جزوات رو ولی خوب باشه واسه کسایی که بخوان ترم دیگه بخونند

asgh پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

دمتون گرم!
حالا بذارین برم بخونم بعدا نظرم رو میدم.

امیدوارم خوشتون بیاد و بگید بازم بزارم از این جزوات!!!

سلام دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

دستت درد نکنه خوب و به درد بخور بود از این کارا بیشتر بکن

سلام دوست عزیز مرسی که نظر گذاشتی حتما اگه بشه اینجا باز میزارم

سامان سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

مرسی.خیلی عالیه.اگه میشه جزوه ترمودینامیکم بزارید.دمتون گرم

محمدامین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

درود
ممنون از جزوات خوبتون
خیلی هاشونو که بدردم م وردن و به ترمم مربوط می شدن رو دانلود کردم
اگه ممکنه جزوات الکترومغناطیس ۱ و۲ رو از دانشگاه شریف برام تهیه کنید تا دانلود کنم
تحلیلی ۱و۲ رو هم اگه تونستید می خواهمش
ممنون بسیار

چشم دوست عزیز اگه بشه که حتما این کار رو خواهم کرد

محمدامین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

ارسال شد یا نه

بله ارسال شده چندین بار هم اومده

elahe شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

ممنون از جزوه های بسیار عالیتون.
لطفا باز هم برامون جزوه بذارید.
با تشکر

چشم سعی میکنم از بچه های دانشگاه هایه دیگه کمک بگیرم

آسی چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام جزوه مغناطیس برای من نمیاد نمیتونم دانلودش کنم
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

من همینجا باز به همه دوستان اعلام میکنم مشکلی که پیش اومده فایل رویه سایتی آپلود شده که الان بسته شده و متاسفانه من خودم هم به سورس دسترسی ندارم دوستان واقعا شرمنده هستم

physicchi چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://physicchiha.blogfa.com/

سلام ممنون راستی وضع پردیس خودتون چطوره راضی هستین از استاداش؟؟؟

استاد های فیزیک اینجا خوب هستن واقعا میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد