بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

مسابقه نجات تخم مرغ

دیروز مسابقه انجام شد با حضور حدود 100 شرکت کننده و واقعا فکرشم نمیکردم بچه ها اینقدر فعال و با شور شرکت کنند...به هر حال حدود 15 نفر هم برنده شدند که هنوز نتایج نهاییش اعلام نشده ولی در کل دسته بچه های انجمن درد نکنه کارشون جالب بود ...

موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
پایگاه مقالات اینترنتی فیزک سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 09:14 ق.ظ http://fizikiha.com

بسیار سپاسگذاریم

خواهش میکنم دوست من وظیفه بود امیدوارم سایتتون همیشه پربازدید و فعال باشه

فیزیک شنبه 12 آذر 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

سلامی در زیباترین قالب ها به دوستای فیزیکی دانشگاه تربیت معلم سبزوار
و خداقوت بابت تمام فعالیت های جالب و پرمخاطب انجمن
راستش ما هم انجمن فیزیک دانشگاهمون رو راه انداختیم (دانشگاه قم هستیم) اما چون تعدادمون زیاد نیست احتیاج به همفکری دوستان برای پاگرفتن انجمنمون داریم.جشنواره ملی حرکت هم به غرفه ی قشنگ دانشگاهتون سر زدیم اما گویا سعادت نداشتیم دوستای فیزیکی رو ملاقات کنیم...
اگه مایل به همکاری بودید حتما بهمون اطلاع بدید که ما هم از تجربیات باارزش دوستان استفاده کنیم.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت های روزافزون

luw,ld سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.roohollah5329.blogfa.com

سلام. عید شما مبارک.از دیدن وب شما بسیارخوشحال شدم. اگر علاقه داشته باشید من رو با عوان "طبیعت زنده" لینک کنید و سپس بهم خبر بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد