بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

روز جهانی دست چپ ها

این متن رو دوست عزیزم مجتبی صالحی واسم فرستاد من هم از طرفه خودش میزارم واسه شما

**************************

۱۳آگوست یا همون 22 مرداد خودمون روز جهانی دست چپ هاست.

طبق آماربین المللی بیش از90درصد جمعیت جهان را دست راست ها و کمتر از 10درصد از این جمعیت را دست چپ ها تشکیل داده اند.
به قول یکی از دست چپ های معروف که میگه هنر ما دست چپ ها اینه که در دنیای دست راست ها زندگی میکنیم
پس ما دست چپ ها واقعا هنرمندیم

راستی روز جهانی چپ دست ها توسط یک گروه آمریکایی در سال 1976 آغاز به کار کرد و هرساله این روز را جشن میگیرند.

*******************************

من این روز رو به همه دست چپ ها و هنرمند ها تبریک میگم روزگارتون خوش

این لینک هم مجتبی جان گذاشته مطالبی راجع به متافیزیک حتما سر بزنید خواسته آقا مجتبی

در ضمن من همینجا از مجتبی میخوام عضو وبلاگ بشه اگه دوست داره.

http://www.drbarazandeh.com/default.aspx?PageID=114

نظرات 7 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

manam be hame chap dasta tabrik migam.

Rast dast یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

روزت مبارک چپ دست!

عند المومنین دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام اقای پزشکی
چندوقتی بود کم کار شده بودی خوشحالم دوباره اسمت رو زیر مطالب نوشته شده میبینم

من کوچیکه شما هم هستم عندی جان

همدم دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام !
یه مدت بود بهتون سر نزده بودم دلتنگ شده بودم. البته دلتنگ شما نشدم اقای پزشکی باز ذوق نکنی!!!!!
این حاجی عند المومنین هنوز REFRESH میکنه؟ بهش بگید نکنه این کارا رو معتاد میشه ها !

منم اصلا دلم واسه تو یکی تنگ نمیشه منم اصلا اهله ذوق نیستم

عند المومنین دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام اقا جواد
ما مخاص شما هم هسشتیم

عند المومنین دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

منظور از مخاص چاکر هستش در زبان عندها

عندالمومنین عزیز منبرانه جدیدتون خیلی باحاله سری دو برنامه هاتون رو از دست نمیدم دمتون گرم

جلال چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

tabrik. ruze dast rasta keye?

سلام جلال جان اطلاعی ندارم فهمیدی به ما هم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد