بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

سن پسر و پدر...(طنز)

یه حساب کتاب جالب در مورد سن پسر و پدرشه که خالی از لطف نیست خوندنش


وقتی من به دنیا اومدم پدرم 30 سالش بود ، یعنی 30 برابر سن من


     .......                       .......                 .......


وقتی من به دنیا اومدم پدرم 30 سالش بود ، یعنی 30 برابر سن من


وقتی 2 ساله شدم سن بابام شد 32 ، یعنی 16 برابر سن من


وقتی 3 سالم شد سن بابام شد 33 ، یعنی 11 برابر من


وقتی 5 ساله شدم سن بابام شد 35 ، یعنی 7 برابر من


وقتی 6 ساله شدم سن بابام شد 36 ، یعنی 6 برابر من


وقتی 10 ساله شدم سن بابام شد 40 ، یعنی 4 برابر من


وقتی 30 ساله شدم سن بابام شد 60 ، یعنی 2 برابر من


میترسم اگه همینطوری ادامه بدم سنم از بابام بیشتر بشه !!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
pesare shoja شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

جرات داری به جواد بگو بالا چشت ابرویه ببین چیکارت میکنم

مثلا میخوای چیکار کنی؟به اون جواد بگو خیلی گوشکوبی.

سابینا دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

چه بامزه
فکر کنم کلا ادم خوشحالی هستی

مرسی
کاشکی اینطوری بود!

همدم سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام!
خب جناب m.d تو رو چه به مطلب نوشتن؟ گوشکووب!!!!
جا داره که از پسر شجاع واسه همه حمایت هاش تشکر کنم
پسر شجاع دوستت دارم

خودتی یره ...

۳۳ سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

همتون برید به درک . یوانه ها

باشه . مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد