بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

یک نامه جالب!

گول ظاهر رو نخور

دقت کن

ناصر سلام

از بر و بچه ها آمارت رو گرفتم، گفتن خیلی از اعتیاد ترسیدی و حسابی جا زدی.  

دیروز از پشت شیشه های پنجره کلاس خیلی دست تکون دادم اما منو ندیدی.  

محسن گفت ولش کن، پیچیدگی مخ رفیقمون شدیده.  

تو رو جون هرکی دوست داری بچه نباش و حرفمو باور کن. به خدا من خودم مواظب هستم. من که بد تو رو نمیخوام. حالااگه باشین فردا عصر خونه رو بپیچونین بیایین خونه ما. بابا یکبار که هزار بار نمیشه، هم فاله هم تماشا. به تجربه اش می ارزه. این ماده جدید که اومده میگن اعتیاد نداره. جان من فقط همین یه دفعه. طالب نبودی هفته دیگه نیا. تو کلاس هم زیاد شلوغش نکنید، تو مدرسه می پیچه ضایع کاری میشه.

قربونت: احسان 

منبع: ماهنامه فرهنگی اجتماعی ایران پاک

نظرات 2 + ارسال نظر
۸۶ دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

کاش من هم چندتا از این دوستا داشتم

واقعا

۸۶ جمعه 13 آبان 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

آقا تو کی هستی که با اسم من نظر میدی؟!۸۶منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد