بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

گلچین هفته چهارم و پنجم

ادامه مطلب رو حتما بخونید...

سلام واسه این هفته آهنگی ندارم بیشتر اخبار موزیک هست

اول آلبوم جدید عزیزم آرش سبحانی(کیوسک) با نام نتیجه مذاکرات که ۳ روز از انتشارش میگذره و من همچنان در خماری به سر میبرم چون هنوز واسه دانلود نزاشتن و فقط میشه خرید که متاسفانه از اینجا( کشور خیلی پیشرفته ما) نمیشه خریدش و متاسفانه باید صبر کرد.... این از این دوم آلبوم جدید گروه ۱۲۷ با نام حال استمراری تقریبا ۲ هفته از انتشارش میگذره من فقط تونستم متن چندآهنگشون رو گیر بیارم با تغریف ها و سابقه ایی که از این گروه خوب راک دارم میتونم بگم حتما شاهکاره ولی خوب تا نشنیدم نمیتونم نظر کامل بدم اما یه سوپرایز

بالاخره پس از چهار سال انتظار، در کمتر از یک ماه پیش آلبوم جدید سکرت گاردن، به نام "شعر زمستانی" عرضه شد. شاید تو این روزهایی که داریم کم کم به استقبال یه زمستون سرد می ریم ، این آلبوم یه هدیه ی یخی زیبا باشه...من میتونم به جرات بگم این گروه بهترین هایه جهان هستند و خیلی کارشون درسته من دانلود کردم و کلی دارم باهاش حال میکنم

اما یه چند تا تک تراک از ونجلیس بزرگ اینجا میزارم دوست داشتین دانلود کنین از سال ۲۰۰۸ من که واسم واقعا زیبا هستند اینا البته بگم که  در سال ۲۰۰۸ ، مستندی لهستانی، تحت عنوان "Swiadectwo" ، با محوریت زندگی نامه ی پاپ جان پل دوم به اکران عمومی درآمد. موسیقی متن این مستند فیلمواره ، به طور مشترک توسط ونجلیس و رابرت جانسن ساخته شده بود. ونجلیس در مدت یک ماه، سه ترک اول این آلبوم رو ساخته و برای تدوین به کارگردان فیلم تقدیم کرد. ده ترک دیگر، ساخته ی رابرت جانسون است. امیدوارم لذت ببرید...



دانلود ترک اول - Sanctus

دانلود ترک دوم - In Aeternitatem

دانلود ترک سوم - Humanum Est




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد