بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

چند تا کتاب ...

امروز چند تا کتاب واسه دانلود میزارم حتما نگاهی بندازید البته فیزیکیه!!!

ادامه مطلب رو ببینید

 عنواننویسندهمترجممشاهدهدریافت
مکانیک کوانتومیکردبچه قسمت سوم  ... >>
مکانیک کوانتومیکردبچه قسمت دوم  ... >>
مکانیک کوانتومیکردبچه-قسمت اول  ... >>
فیزیک پایه 2هریس نبسونمحمد ابراهیم ابوکاظمی ... >>
مکانیک کوانتومینورالدین زیتلی-زبان انگلیسی  ... >>
آزمایشگاه اپتیکدانشجو  ... >>
 

دانشگاهدرساستادسال تحصیلیدریافت
اا متفرقهمکانیک کوانتومی-کنکور ارشد قسمت 1کرد بچه >>
اا متفرقهمکانیک کوانتومی-کنکور ارشد قسمت 2کرد بچه >>
 
نظرات 3 + ارسال نظر
86 دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

متشکر.........

مرسی

اصغر رضایی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام منم دانشجوی فزیک تهرانم قبلا این گزارشکار اپتیک دانشگاه شاهدتون رو دیده بودم حالا هر کاری میکنم نمیتونم دانلودش کنم خواهش میکنم کمکم کنید نیازش دارم.

دوسته من لینک ها متاسفانه خراب شده

محمد سام دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام من نمی تونم جزوات رو دانلود کنم می شه کمکم کنید واسه امتحاناتم لازم دارم ضروریه

لینک ها متاسفانه خراب شده دوسته من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد